Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza konkurencyjności | funkcje organizacji | branding | negocjacje | inflacja | corporate idenity | 4P | historia gospodarcza Polski |

7W


  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

Krótkie informacje z Kompendium

  • Balanced scorecard (Zrównoważona karta wyników) - geneza powstania i omówienie koncepcji - Balanced scorecard czyli Zrównoważona karta wyników jest to narzędzie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem od strony planowania, wdrażania, monitorowania i kontroli realizacji strategii, charakteryzujące się wieloaspektowym podejściem... (1.7 stron A4)
  • Asortyment produktów - Asortyment produktów to celowo dobrany zestaw produktów oferowany na rynek przez dane przedsiębiorstwo. Asortymentacja - polega na dokonywaniu wyboru co przedsiębiorca będzie produkować i sprzedawać.... (2.5 stron A4)
  • Koszty wynagrodzeń - Wyznacza iloczyn przeciętnego zatrudnienia oraz przeciętnych wynagrodzeń: Kw= Lp x w gdzie Kw- koszty wynagrodzeń wraz z narzutami w danym okresie, Lp- przeciętna liczba pracowników, w- przeciętne... (0.1 stron A4)
  • Handel elektroniczny - To koncepcja biznesu, do której zaliczyć możemy takie elementy jak: nowoczesna koncepcja procesu kupna - sprzedaży oraz dostawy towarów, usług, informacji przez partnerów handlowych (indywidualnych... (6.5 stron A4)
  • Majątek obrotowy - Aktywa zaliczane do majątku obrotowego charakteryzują się okresem użycia do 1 roku, większą płynnością oraz szybszą rotacją niż składniki majątku trwałego. a) zapasy, b) należności – wykazuje... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii