Alianse strategiczne
-
Alianse strategiczne - referat - Skład pracy: wstępne informacje o nowej orientacji przedsiębiorstw, korporacjach transnarodowych i glogalizacji, pojęcie, cele i przyczyny aliansów strategicznych przedsiębiorstw, AS...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
-
Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia
-
Reengineering - referat - Skład pracy: geneza i definicja reengineeringu, metodologia, etapy wdrażania, wpływ na charakter pracy, porównanie z innymi programami usprawnień, praktyka reengineeringu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Analiza SPACE - Opracowanie omawia zagadnienia związane z analizą SPACE (Strategic Position and Action Evaluation), w tym cztery wymiary przestrzeni identyfikującej działalność firmy:...
Liczba stron: 5
-
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: formy i klasyfikacja łączenia przedsiębiorstw, definicja fuzjii i przejęcia, przejęcie firmy poprzez nabycie akcji (na wniosek i za...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia
-
Polityka asortymentowa - Skład pracy: czynniki wpływające na politykę asortymentową przedsiębiorstwa, kryteria kształtowania asortymentu, strategie i opcje strategiczne, macierz BCG, etapy procesu zarządzania...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Outsourcing - Skład opracowania: definicja outsourcingu, korzyści z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdrożenia, główne elementy, wady umów, działalność przykładowej firmy....
Liczba stron: 9
-
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
Liczba stron: 27
-
Test z zarządzania strategicznego - Zestaw ponad 40 pytań testowych z zarządzania strategicznego. (5 stron)
Liczba stron: 5
-
Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
Liczba stron: 14
-
Controlling - referat - Na pracę składają się: historia, definicja, zadania i rodzaje controllingu - strategiczny i operacyjny: porównanie wg horyzontu czasowego, celów, orientacji,...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Controlling jako instrument efektywnego zarządzania - Opracowanie to teoretyczne omówienie zagadnienia controllingu, które zostało uzupełnione schematami. Omawia controlling operatywny (operacyjny) i strategiczny. Cechy obu rodzajów controllingu...
Liczba stron: 12
-
Controlling logistyczny - Skład pracy: cele i zadania controllingu w logistyce, controlling jako system wspomagający zarządzanie logistyczne (schemat), zadania strategiczne, procedura wprowadzania controllingu...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu - Skład opracowania: definicja systemu informacyjnego, podstawowe typy systemów, strategiczne aspekty rozwoju systemów i technologii informacyjnych w marketingu. (9 stron)
Liczba stron: 9
-
Rola i znaczenie ryzyka strategicznego - Skład opracowania: omówienie czym jest ryzyko, przesłanki zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka, kontrola i monitorowanie ryzyka, bezpieczeństwo informacji. (13...
Liczba stron: 13
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Liczba stron: 13
-
Benchmarking - referat - Skład pracy: istota, cele i podział oraz wady i zalety poszczególnych rodzajów benchmarkingu (wewnętrzny, zewnętrzny, funkcjonalny) , klasyfikacja metod przeprowadzania...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Ryzyko bankowe - Skład opracowania: pojęcie ryzyka i jego rodzaje, ryzyko płynności, wyniku (w tym: niewypłacalności i rynkowe), kredytowe, stopy zmiany procentowej, walutowe...
Liczba stron: 7
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z zarządzania kadrami - teoria - Opracowanie teoretyczne: definicja zarządzania kadrami, polityka personalna - jej cechy, zasady i cele, funkcje i etapy rozwoju zarządzania kadrami, zasady...
Liczba stron: 27
-
Biznes plan hurtowni artykułów papierniczych - W biznes planie tym znajdziesz m.in. takie zagadnienia jak: analiza otoczenia wraz z analizą SWOT firmy i konkurencji, założenia strategiczne...
Liczba stron: 21
-
Bankowość elektroniczna - referat - Skład pracy: pojęcie (definicja) bankowości elektronicznej, dostęp do usługi, porównanie metod dostępu, prognoza liczby klientów banków internetowych w Polsce, fazy...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza strategiczna browaru - Skład analizy: struktura branży, strategiczna charakterystyka, pozycja piwa na krzywej cyklu życia, główne siły sprawcze koniunktury, problemy stojące przed branżą,...
Liczba stron: 14
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Lean management - referat - Skład referatu to: istota i geneza koncepcji lean management (LM), dywestycje i cele działań dywestycyjnych, charakterystyka LM, cechy charakterystyczne koncepcji,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
|