Analiza rynku
-
Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
Liczba stron: 10
-
Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
Liczba stron: 6
-
Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
Liczba stron: 18
-
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
Liczba stron: 19
-
Jak napisać biznes plan - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której opisano takie zagadnienia dotyczące przygotowania biznes planu jak m.in.: definicja biznes planu, funkcje i...
Liczba stron: 26
-
Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
Liczba stron: 10
-
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
Liczba stron: 46
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Liczba stron: 17
-
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Segmentacja rynku - referat - Skład pracy: pojęcie, rola, kryteria (geograficzne, demograficzne, ekonomiczne, społeczne) segmentacji rynku, kryterium odnoszące się do produktu (kryterium związane z wzorcami...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Biznes plan piekarni - Projekt został przygotowany na potrzeby banku. Skład planu: analiza rynku, wyznaczenie kosztów wynagrodzeń, opis firmy i jej działalności, schemat rozmieszczenia...
Liczba stron: 29
-
Rynek kapitałowy - teoria i zadania z rynku kapitałowego - Skład opracowania: cechy rynku formalnego, definicja giełdy, jej cechy i podział, definicja papieru wartościowego, podstawowy podział papierów wartościowych, rodzaje obligacji...
Liczba stron: 18
-
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota - Skład analizy: streszczenie wykonawcze, charakterystyka firmy, misja, cele, analiza mikroekonomiczna, nabywców, popytu, konkurencji, pozycji przedsiębiorstwa, metoda Little`a - macierz pozycji...
Liczba stron: 28
-
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
Liczba stron: 5
-
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia
-
Business plan - Standardy Unido - Opracowanie omawia charakterystyczne cechy biznes planu (projektów inwestycyjnych) wg. specyfikacji stawianej przez standardy Unido. Wyszczególniono między innymi takie zagadnienia jak:...
Liczba stron: 23
-
Biznes plan hotelu - Biznes plan ten zawiera: prosty plan marketingowy wraz z obrazową analizą rynku, analizę SWOT (analiza silnych i słabych strony, szans...
Liczba stron: 14
-
Analiza strategiczna browaru - Skład analizy: struktura branży, strategiczna charakterystyka, pozycja piwa na krzywej cyklu życia, główne siły sprawcze koniunktury, problemy stojące przed branżą,...
Liczba stron: 14
-
Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
Liczba stron: 20
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Liczba stron: 10
-
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
Liczba stron: 26
-
Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - Obszerna praca na temat analizy portfelowej, a w niej m.in.: modele analizy portfelowej, jej geneza i istota, schemat ogólnej procedury...
Liczba stron: 77 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
Liczba stron: 55
-
Biznes plan kafejki internetowej - Skład tego biznes planu to analiza marketingowa z oceną polskiego rynku internetowego, założenia planu finansowego z prognozą kosztów, rachunku zysków...
Liczba stron: 19
|