Ankieta
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Ilość stron A4: 19
-
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
Ilość stron A4: 17
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Ilość stron A4: 17
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Ilość stron A4: 21
-
Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
Ilość stron A4: 11
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Ilość stron A4: 14
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Ilość stron A4: 34
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Ilość stron A4: 18
-
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
Ilość stron A4: 16
-
Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia
-
Działalność innowacyjna w firmie - Skład opracowania: definicja innowacji i innowacyjności, innowacje wg Schumpetera, klasyfikacje, innowacje produktowe i procesowe (technologiczne), proces innowacyjny, schemat procesu innowacyjnego...
Ilość stron A4: 18
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Ilość stron A4: 10
-
Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład tego planu marketingowego to m.in.: wstępne streszczenia analiza nabywców segmentacja analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze...
Ilość stron A4: 46
-
Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
Ilość stron A4: 15
-
Społeczne przyczyny bezrobocia - praca licencjacka - Obszerna praca licencjacka omawiająca społeczne skutki zjawiska bezrobocia w mieście X. Całość to 4 rozdziały zapisane na 50 stronach, a...
Ilość stron A4: 52 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Motywacja w zarządzaniu hipermarketem Carrefour - praca magisterska - Praca magisterska na temat motywacji i jej znaczenia w zarządzaniu hipermarketem. Składa się ona z 5 rozdziałów. W nich znajdziesz...
Ilość stron A4: 107 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Wizerunek w Internecie kreowany za pośrednictwem bloga - praca dyplomowa - Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. Omówiono w niej takie zagadnienia jak m.in.: komunikowanie masowe zjawiska, które...
Ilość stron A4: 56 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Biznes plan - kamieniarstwo - Biznes plan dotyczy firmy kamieniarskiej, zajmującej się produkcją pomników wraz z ich montażem, produkcją kominków oraz materiałów wykańczania wnętrz.
Biznes plan...
Ilość stron A4: 60 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Badania marketingowe - prezentacja Power Point - Kolejna prezentacja na temat badań marketingowych. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja badań marketingowych wg Philipa Kotlera...
Ilość stron A4: 28
-
Raport z badań marketingowych - miejsca dokonywania zakupów - Raport z przeprowadzonych badań marketingowych, których przedmiotem (problemem badawczym) była identyfikacja czynników wpływających na wybór miejsca dokonywania zakupów.
W skład raportu...
Ilość stron A4: 38
Krótkie informacje z Kompendium
- Ankieta nazewnicza - Opracowany przez agencję nazewniczą dla firmy-klienta zestaw pytań ujmujących kwestie, których wyjaśnienie lub rozstrzygnięcie jest konieczne do fachowej i rzetelnej realizacji projektu nazewniczego.
Ankieta nazewnicza... (0.2 stron A4)
- Brief nazewniczy - Przygotowany przez firmę zwięzły opis celów, zadań, założeń, wymagań, preferencji, opcji... dotyczących poszukiwanej nazwy marketingowej.
W opracowaniu brief nazewniczy może pomóc ankieta nazewnicza.
(0.1 stron A4)
- Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania
Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
- Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie.
Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)
- Dane pierwotne - (primary data) - Są zbierane bezpośrednio ze źródeł przez prowadzącego badanie, w przypadku badań marketingowych może to być na przykład przeprowadzana ankieta na określony temat.
Dane pierwotne mogą... (0.1 stron A4)
|