Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing usług | kluczowe czynniki sukcesu | analiza pionowa bilansu | zarządzanie marketingowe | teorie motywacji | teoria XiY | spółki kapitałowe | konkurencja |

Assessment Center


  • Ściąga z zarządzania kadrami - Ściąga opisuje w sytnetyczny (definicje, podziały, pojęcia) sposób w sumie ponad 50 zagadnień z podstaw zarządzania zasobami ludzkimi, a w...
    Liczba stron: 8

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - referat - Skład opracowania: definicja zarządzania zasobami ludzkimi, cele ZZL, rekrutacja (zatrudnianie) i selekcja, Assessment Centre (definicja, zastosowanie, cele), elementy analizy stanowiska,...
    Liczba stron: 20

Krótkie informacje z Kompendium

  • Co to jest Assessment Center? - Assessment Center (lub Assessment Centre) to centrum (ośrodek) ocen - funkcjonuje najpowszechniej w dwóch znaczeniach: - jako określenie różnych ćwiczeń symulacyjnych, scenek, różnych zadań i ćwiczeń... (0.8 stron A4)
  • Assessment Centre - Terminem Assessment Centre określa się zestaw ćwiczeń symulacyjnych, scenek, zadań oraz ćwiczeń praktycznych. Assessment Centre jako metoda selekcji pracowników: AC stosowany jest jako całokształt procedury selekcji pracowników,... (0.2 stron A4)
  • Teorie wzmocnienia - Teorie wzmocnienia często noszą nazwę modyfikacji zachowań. Teoria modyfikacji czy uczenia zachowań opiera się na prawie skutku, które stwierdza, że zachowanie przynoszące przyjemne konsekwencje prawdopodobnie... (1 stron A4)
  • Wirtualne przedsiębiorstwo (wirtualna organizacja) - Wirtualne przedsiębiorstwo (wirtualna organizacja) - definicja zakłada, że przedsiębiorstwo takie działa na zasadzie sieci złożonej z drobnych firm. Każda z nich wchodzi w określone interakcje... (1.2 stron A4)
  • Rozśrodkowane centrum logistyczne - Rozwiązaniem strukturalno-funkcjonalnym centrum logistycznego, które coraz częściej bywa stosowane w Unii Europejskiej (np. ETTC - Euro Transport & Trade Center Frankfurt Oder) jest tzw. rozśrodkowane... (0.6 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii