Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ilościowa teoria pieniądza | rodzaje strategii | DAGMAR | marketing bezpośredni | polityka pieniężna | kultura organizacyjna | szkolenia | list zastawny |

Atrybuty produktu


  • Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
    Liczba stron: 9

  • Produkt - praca teoretyczna (referat) - Skład pracy: pojęcie produktu, jego istota i poziomy (istota - rdzeń produktu, produkt rzeczywisty i poszerzony), klasyfikacja produktów (częstego zakupu,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Liczba stron: 6

  • Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja - Prezentacja programu Power Point, w której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: organizacja ucząca się - jej pojęcie i znaczenie, cechy...
    Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia

  • Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) - Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji,...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak: koncepcja cyklu życia produktu (CŻP), charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg P....
    Liczba stron: 11

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Liczba stron: 36 - ✅Bibliografia

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu - Skład opracowania to: cena i podstawy jej kształtowania (koszty produkcji i sprzedaży wraz z różnego rodzaju narzutami, formuła popytowa, poziom...
    Liczba stron: 7

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora - Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
    Liczba stron: 17

  • Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
    Liczba stron: 10

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
    Liczba stron: 5

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Globalizacja i wirtualne przedsiębiorstwo - prezentcja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point na przedmiot Zarządzanie przedsiębiorstwem. W skład prezentacji wchodzą m.in. takie elementy jak: definicja globalizacji...
    Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
    Liczba stron: 46

  • Studium przypadku sieci fast food - case study - Studium przypadku na przykładzie sieci fast food, a w nim m.in.: historia sieci, składniki menu, cykl życia produktu (+ schemat),...
    Liczba stron: 7

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Liczba stron: 21

  • Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
    Liczba stron: 18

  • PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia - Zbiór informacji dotyczące mierników: PKB (produkt krajowy brutto, ang. Gross Domestic Produkt), PNB (produkt narodowy brutto, ang. Gross National Produkt),...
    Liczba stron: 4

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi - praca - Skład pracy: definicja i cele zarządzania zasobami ludzkimi, system motywacyjny w przedsiębiorstwie (potrzeby ludzkie, bodźce, hierarchia potrzeb A. Maslowa), teoria...
    Liczba stron: 26 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
    Liczba stron: 20

Krótkie informacje z Kompendium

  • Pozycjonowanie oferty na rynku - Jest to świadome usytuowanie oferty w wyobraźni nabywców z punktu widzenia jej najistotniejszych atrybutów. Główny cel pozycjonowania – takie zaprojektowanie produktu i jego promowanie, by nabywcy... (0.3 stron A4)
  • Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi lub firmy (także sklepu, placówki usługowej itp.) nadana im na... (0.3 stron A4)
  • Wartość psychologicznie dodana - To atrybuty opiniotwórcze, wyobrażeniowe i emocjonalne subiektywnie przypisywane produktowi, usłudze lub firmie danej marki przez jej rynkowych odbiorców. M.in. w rezultacie oddziaływania reklamy i samej nazwy... (0.2 stron A4)
  • Mapy percepcji produktu - Mapy percepcji produktu są istotnym narzędziem w strategii pozycjonowania produktu na rynku. Pozwalają one przedsiębiorstwom lepiej zrozumieć, w jaki sposób konsumenci postrzegają różne produkty w... (1.4 stron A4)
  • Typowy cykl życia produktu na rynku - Każdy produkt rynkowy, tak jak każdy żywy organizm zwierzęcy, roślinny i ludzki, rodzi się, rośnie, dojrzewa, starzeje się i wreszcie umiera, z tym jednak, że... (0.3 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii