Badania ankietowe
-
Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
Ilość stron A4: 16
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Ilość stron A4: 18
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Ilość stron A4: 14
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Ilość stron A4: 17
-
Badania marketingowe - prezentacja Power Point - Kolejna prezentacja na temat badań marketingowych. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja badań marketingowych wg Philipa Kotlera...
Ilość stron A4: 28
-
Badania marketingowe - prezentacja - Prezentacja przygotowana w Power Point, na slajdach której omówiono takie zagadnienia związane z badaniami marketingowymi jak m.in.: definicja badania marketingowego...
Ilość stron A4: 62
-
Raport z badań marketingowych - miejsca dokonywania zakupów - Raport z przeprowadzonych badań marketingowych, których przedmiotem (problemem badawczym) była identyfikacja czynników wpływających na wybór miejsca dokonywania zakupów.
W skład raportu...
Ilość stron A4: 38
-
Strategia marketingowa linii lotniczych Wizz Air - W skład projektu wchodzą takie elementy jak m.in.: ankieta z 10 pytaniami i metryczką respondenta geneza powstania firmy Wizz Air...
Ilość stron A4: 22
-
Wizerunek w Internecie kreowany za pośrednictwem bloga - praca dyplomowa - Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. Omówiono w niej takie zagadnienia jak m.in.: komunikowanie masowe zjawiska, które...
Ilość stron A4: 56 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Ilość stron A4: 19
-
Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego - Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Programowanie liniowe - badania operacyjne - Teoria, założenia i definicje dotyczące zagadnienia jakim jest programowanie liniowe. Wśród nich znaleźć można m.in.: przedmiot programowania matematycznego klasyfikacja metod...
Ilość stron A4: 6
-
Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zadania (zagadnienia) transportowe - badania operacyjne - Skład opracowania: metody optymalizacji kosztów transportu (zadania transportowe) - twierdzenia, definicje, wzory twierdzenie o istnieniu dopuszczalnego planu ranga macierzy podstawowy...
Ilość stron A4: 6
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Badania operacyjne - przykładowe zadania z rozwiązaniami - 3 zadania z ekonometrii wraz z ich rozwiązaniami. Zadania dotyczą badań operacyjnych.
ZADANIE 1: Dotyczy optymalizacji kosztów zużycia paliwa w elektrowni...
Ilość stron A4: 9
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Ilość stron A4: 34
-
Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
Ilość stron A4: 22
-
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
Ilość stron A4: 11
-
Metoda simplex - teoria i przykładowe zadanie z rozwiązaniem - W skład tego opracowania wchodzą takie elementy jak m.in: teoretyczne założenia, na których oparta jest metoda simplex opis bazowego planu...
Ilość stron A4: 9
-
Metoda simplex wyjaśniona na przykładowym zadaniu - Opracowanie to wyjaśnia w jaki sposób, krok po kroku, zbudować tablicę metody simplex (tablicę simpleksową) i rozwiązać w ten sposób...
Ilość stron A4: 70
-
Etapy metody simplex omówione na przykładowym zadaniu - W opracowaniu tym omówiono etapy metody simplex. Przykładowym zadaniem jest zadanie optymalizacyjne dotyczące wytwarzania 3 produktów, których cena sprzedaży jest...
Ilość stron A4: 9
-
Statystyka opisowa - Teoretyczne omówienie zagadnień ze statystyki opisowej, a w nim: formy prezentacji danych, szereg rozdzielczy i szczegółowy, typy rozkładów empirycznych w...
Ilość stron A4: 14
-
Metody badania skuteczności promocji - opracowanie - Opracowanie omawia tematykę wybranych metod badania skuteczności promocji. Poruszono w nim takie zagadnienia jak m.in.: Reklama i jej definicja Public...
Ilość stron A4: 23 - ✅Przypisy
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Ilość stron A4: 21
-
Badania operacyjne - ściąga - Zbiór najważniejszych informacji dotyczących badań operacyjnych, przygotowany w formie ściągi do nauki przed egzaminem z ekonometrii.
Omawia takie zagadnienia jak...
Ilość stron A4: 1
-
Socjologia pracy - opracowanie - Skład opracowania: definicja socjologii, zakres przedmiotowy socjologii pracy, socjologia ogólna i szczegółowa, podstawowe funkcje, techniki i metody badań socjologicznych, typy...
Ilość stron A4: 10
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Ilość stron A4: 10
Krótkie informacje z Kompendium
- Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych stwierdzeń w celu zebrania informacji na temat ich przekonań, opinii,... (1.3 stron A4)
- Ochrona udziału w rynku - Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną.
Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji rynku.... (0.4 stron A4)
- Badanie skuteczności dystrybucji - Ocena skuteczności dystrybucji powinna przede wszystkim dać odpowiedź na pytanie, czy zastosowane rozwiązania przyczyniły się do realizacji stawianych zadań, a przede wszystkim czy prowadzą one... (0.8 stron A4)
- Badania produktu - Obejmują:
badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie... (0.5 stron A4)
- Jak mierzyć brand awareness? - Brand awareness to miara tego, jak dobrze konsumenci kojarzą daną markę oraz jak łatwo rozpoznają jej logo, nazwę i charakterystyczne cechy. Mierzenie brand awareness jest... (1.2 stron A4)
|