Badania ankietowe
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Ilość stron A4: 19
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Ilość stron A4: 17
-
Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Ilość stron A4: 14
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Ilość stron A4: 18
-
Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
Ilość stron A4: 22
-
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
Ilość stron A4: 16
-
Motywacja w zarządzaniu hipermarketem Carrefour - praca magisterska - Praca magisterska na temat motywacji i jej znaczenia w zarządzaniu hipermarketem. Składa się ona z 5 rozdziałów. W nich znajdziesz...
Ilość stron A4: 107 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Badania marketingowe - prezentacja - Prezentacja przygotowana w Power Point, na slajdach której omówiono takie zagadnienia związane z badaniami marketingowymi jak m.in.: definicja badania marketingowego...
Ilość stron A4: 62
-
Wizerunek w Internecie kreowany za pośrednictwem bloga - praca dyplomowa - Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. Omówiono w niej takie zagadnienia jak m.in.: komunikowanie masowe zjawiska, które...
Ilość stron A4: 56 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe - prezentacja Power Point - Kolejna prezentacja na temat badań marketingowych. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja badań marketingowych wg Philipa Kotlera...
Ilość stron A4: 28
-
Raport z badań marketingowych - miejsca dokonywania zakupów - Raport z przeprowadzonych badań marketingowych, których przedmiotem (problemem badawczym) była identyfikacja czynników wpływających na wybór miejsca dokonywania zakupów.
W skład raportu...
Ilość stron A4: 38
Krótkie informacje z Kompendium
- Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych stwierdzeń w celu zebrania informacji na temat ich przekonań, opinii,... (1.3 stron A4)
- Ochrona udziału w rynku - Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną.
Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji rynku.... (0.4 stron A4)
- Badanie skuteczności dystrybucji - Ocena skuteczności dystrybucji powinna przede wszystkim dać odpowiedź na pytanie, czy zastosowane rozwiązania przyczyniły się do realizacji stawianych zadań, a przede wszystkim czy prowadzą one... (0.8 stron A4)
- Badania produktu - Obejmują:
badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie... (0.5 stron A4)
- Jak mierzyć brand awareness? - Brand awareness to miara tego, jak dobrze konsumenci kojarzą daną markę oraz jak łatwo rozpoznają jej logo, nazwę i charakterystyczne cechy. Mierzenie brand awareness jest... (1.2 stron A4)
|