Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dystrybucji | kierowanie | nisza rynkowa | zarządzanie płynnością | obligacje skarbowe | rynek finansowy | rekrutacja | wycena nieruchomości |

Badania ankietowe


  • Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
    Ilość stron A4: 16

  • Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
    Ilość stron A4: 18

  • Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
    Ilość stron A4: 14

  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Ilość stron A4: 28

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Ilość stron A4: 17

  • Badania marketingowe - prezentacja Power Point - Kolejna prezentacja na temat badań marketingowych. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja badań marketingowych wg Philipa Kotlera...
    Ilość stron A4: 28

  • Badania marketingowe - prezentacja - Prezentacja przygotowana w Power Point, na slajdach której omówiono takie zagadnienia związane z badaniami marketingowymi jak m.in.: definicja badania marketingowego...
    Ilość stron A4: 62

  • Raport z badań marketingowych - miejsca dokonywania zakupów - Raport z przeprowadzonych badań marketingowych, których przedmiotem (problemem badawczym) była identyfikacja czynników wpływających na wybór miejsca dokonywania zakupów. W skład raportu...
    Ilość stron A4: 38

  • Strategia marketingowa linii lotniczych Wizz Air - W skład projektu wchodzą takie elementy jak m.in.: ankieta z 10 pytaniami i metryczką respondenta geneza powstania firmy Wizz Air...
    Ilość stron A4: 22

  • Wizerunek w Internecie kreowany za pośrednictwem bloga - praca dyplomowa - Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. Omówiono w niej takie zagadnienia jak m.in.: komunikowanie masowe zjawiska, które...
    Ilość stron A4: 56 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
    Ilość stron A4: 19

  • Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Metody prezentacji i oceny badania marketingowego - Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Programowanie liniowe - badania operacyjne - Teoria, założenia i definicje dotyczące zagadnienia jakim jest programowanie liniowe. Wśród nich znaleźć można m.in.: przedmiot programowania matematycznego klasyfikacja metod...
    Ilość stron A4: 6

  • Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
    Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zadania (zagadnienia) transportowe - badania operacyjne - Skład opracowania: metody optymalizacji kosztów transportu (zadania transportowe) - twierdzenia, definicje, wzory twierdzenie o istnieniu dopuszczalnego planu ranga macierzy podstawowy...
    Ilość stron A4: 6

  • Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
    Ilość stron A4: 37

  • Badania operacyjne - przykładowe zadania z rozwiązaniami - 3 zadania z ekonometrii wraz z ich rozwiązaniami. Zadania dotyczą badań operacyjnych. ZADANIE 1: Dotyczy optymalizacji kosztów zużycia paliwa w elektrowni...
    Ilość stron A4: 9

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Ilość stron A4: 34

  • Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
    Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
    Ilość stron A4: 22

  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Ilość stron A4: 11

  • Metoda simplex - teoria i przykładowe zadanie z rozwiązaniem - W skład tego opracowania wchodzą takie elementy jak m.in: teoretyczne założenia, na których oparta jest metoda simplex opis bazowego planu...
    Ilość stron A4: 9

  • Metoda simplex wyjaśniona na przykładowym zadaniu - Opracowanie to wyjaśnia w jaki sposób, krok po kroku, zbudować tablicę metody simplex (tablicę simpleksową) i rozwiązać w ten sposób...
    Ilość stron A4: 70

  • Etapy metody simplex omówione na przykładowym zadaniu - W opracowaniu tym omówiono etapy metody simplex. Przykładowym zadaniem jest zadanie optymalizacyjne dotyczące wytwarzania 3 produktów, których cena sprzedaży jest...
    Ilość stron A4: 9

  • Statystyka opisowa - Teoretyczne omówienie zagadnień ze statystyki opisowej, a w nim: formy prezentacji danych, szereg rozdzielczy i szczegółowy, typy rozkładów empirycznych w...
    Ilość stron A4: 14

  • Metody badania skuteczności promocji - opracowanie - Opracowanie omawia tematykę wybranych metod badania skuteczności promocji. Poruszono w nim takie zagadnienia jak m.in.: Reklama i jej definicja Public...
    Ilość stron A4: 23 - ✅Przypisy

  • Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
    Ilość stron A4: 21

  • Badania operacyjne - ściąga - Zbiór najważniejszych informacji dotyczących badań operacyjnych, przygotowany w formie ściągi do nauki przed egzaminem z ekonometrii. Omawia takie zagadnienia jak...
    Ilość stron A4: 1

  • Socjologia pracy - opracowanie - Skład opracowania: definicja socjologii, zakres przedmiotowy socjologii pracy, socjologia ogólna i szczegółowa, podstawowe funkcje, techniki i metody badań socjologicznych, typy...
    Ilość stron A4: 10

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Ilość stron A4: 10

Krótkie informacje z Kompendium

  • Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych stwierdzeń w celu zebrania informacji na temat ich przekonań, opinii,... (1.3 stron A4)
  • Ochrona udziału w rynku - Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną. Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji rynku.... (0.4 stron A4)
  • Badanie skuteczności dystrybucji - Ocena skuteczności dystrybucji powinna przede wszystkim dać odpowiedź na pytanie, czy zastosowane rozwiązania przyczyniły się do realizacji stawianych zadań, a przede wszystkim czy prowadzą one... (0.8 stron A4)
  • Badania produktu - Obejmują: badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne. Badanie... (0.5 stron A4)
  • Jak mierzyć brand awareness? - Brand awareness to miara tego, jak dobrze konsumenci kojarzą daną markę oraz jak łatwo rozpoznają jej logo, nazwę i charakterystyczne cechy. Mierzenie brand awareness jest... (1.2 stron A4)

ABC Ekonomii © 2001-2025