Badania w psychologii
-
Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Badania produktu - Obejmują:
badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie... (0.5 stron A4)
- Psychologia zarządzania - Psychologia zarządzania to dyscyplina psychologii, która zajmuje się badaniem zachowań ludzi w kontekście pracy oraz organizacji, z uwzględnieniem funkcji i roli kierownika. W ramach psychologii... (3.1 stron A4)
- Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych stwierdzeń w celu zebrania informacji na temat ich przekonań, opinii,... (1.3 stron A4)
- Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania
Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
- Schematy Ja - W psychologii poznawczej schematy Ja to wewnętrzne reprezentacje, struktury poznawcze czy wzorce myślowe związane z własną tożsamością i rolą w społeczeństwie. Są to rodzaje kognitywnych... (1 stron A4)
|