Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza portfelowa | wizja | historia gospodarcza Polski | wartość bieżąca | cenowa elastyczność popytu | globalizacja przedsiębiorstw | plan finansowy | analiza rentowności |

Badanie ankietowe


  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Liczba stron: 28

  • Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
    Liczba stron: 14

  • Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17

  • Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
    Liczba stron: 18

  • Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
    Liczba stron: 16

  • Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
    Liczba stron: 19

  • Projekt ekonometryczny - wyjazdy zagraniczne - Ten projekt (model) ekonometryczny stara się odpowiedzieć na pytanie jakie czynniki wpływają na ilość wyjazdów turystycznych za granicę. Do badania...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia

  • Model ekonometryczny - stopa bezrobocia - Przykładowy model ekonometryczny poza obliczeniami, zawiera też podstawowe wiadomości teoretyczne - Twierdzenia Gaussa-Markowa (Metoda najmniejszych kwadratów), weryfikacja modelu ekonometrycznego -...
    Liczba stron: 20

  • Podstawowa analiza finansowa - analiza ta obejmuje zagadnienia: analiza struktury majątkowej, struktury kapitałów i rentowności, ocena kapitałowo-majątkowa, badanie płynności finansowej, ocena stopnia zadłużenia i...
    Liczba stron: 17

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Model ekonometryczny - przeciętna cena makaronu - Przykładowy model ekonometryczny, w którym zmienną objaśnianą jest przeciętna cena makaronu, z kolei zmienne objaśniające to: cena mąki, cena jajek,...
    Liczba stron: 11

  • Model ekonometryczny - ceny samochodów używanych - Ten przykładowy model ekonometryczny zbudowany został na podstawie danych z 25 ofert sprzedaży aut używanych. Wzięto pod uwagę aż 7...
    Liczba stron: 12

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Liczba stron: 34

  • Model ekonometryczny - aktywność zawodowa - Przykładowy model ekonometryczny. Zmienne do modelu wybrano metodą pojemności integralnych informacji (metoda Hellwiga). Elementy pracy to: szacowanie parametrów modelu -...
    Liczba stron: 12

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Metody określania zdolności kredytowej - Skład pracy: pojęcie i klasyfikacje kredytów na działalność gospodarczą, zdolność kredytowa przedsiębiorstwa, wniosek kredytowy i umowa kredytowa, zakres badania zdolności...
    Liczba stron: 32 - ✅Przypisy

  • Model ekonometryczny - wynagrodzenie w przedsiębiorstwach (Microfit) - Model ekonometryczny bada wpływ różnych czynników na przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw. Wzięto pod uwagę takie czynniki jak: kurs złotego...
    Liczba stron: 18

  • Analiza progu rentowności - referat - Praca teoretyczna wraz ze wzorami i wykresami: analiza kosztów własnych, analiza kosztów w układzie rodzajowym, całkowitych w układzie kalkulacyjnym, badanie...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Analiza PEST - prezentacja - Prezentacja Power Point zawiera omówienie takich zagadnień jak m.in.: definicja metody PEST nazywanej też generalną segmentacją otoczenia, wyróżnione otoczenia analizy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • Podstawy statystyki - wykłady - Podstawowe zagadnienia i definicje ze statystyki: badania statystyczne, populacja i jednostka statystyczna, cechy statystyczne, etapy badania statystycznego, charakterystyki liczbowe struktury...
    Liczba stron: 17

  • Analiza ryzyka - referat - Skład pracy: definicja ryzyka, kryteria podziału - podział ogólny (właściwe, subiektywne, obiektywne), związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (stałe i niestałe), związane...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia

  • Podstawy ekonometrii - wykłady - Opracowanie omawia podstawowe informacje dotyczące ekonometrii i modeli ekonometrycznych (podział i przykłady), opisuje etapy budowy modeli - dobór zmiennych objaśniających,...
    Liczba stron: 29

  • Przykładowy model ekonometryczny - liczba urodzeń - Model oszacowany przy użyciu programu Microfit. Jest to model ekonometryczny o zależności liniowej z rozłożonymi opóźnieniami. W pracy zinterpretowano oceny...
    Liczba stron: 11

  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Liczba stron: 11

  • Statystyka matematyczna - Skład opracowania: pojęcie statystyki matematycznej, populacja (zbiorowość) generalna - skończona i nieskończona, cechy statystyczne, rozkład cech, badanie pełne i częściowe...
    Liczba stron: 20

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

Krótkie informacje z Kompendium

  • Badanie ankietowe - definicja i cechy badań marketingowych - Badania ankietowe to metoda zbierania danych, która polega na zadawaniu respondentom zestawu pytań lub sformułowanych stwierdzeń w celu zebrania informacji na temat ich przekonań, opinii,... (1.3 stron A4)
  • Rodzaje badań marketingowych - To: 1. badanie reklamy 2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne) 3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców) 4.... (0.2 stron A4)
  • Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie. Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)
  • Badanie skuteczności dystrybucji - Ocena skuteczności dystrybucji powinna przede wszystkim dać odpowiedź na pytanie, czy zastosowane rozwiązania przyczyniły się do realizacji stawianych zadań, a przede wszystkim czy prowadzą one... (0.8 stron A4)
  • Metody ankietowe - Należą do badań sondażowych rynków pośrednich. Odgrywają największą rolę w badaniach rynku. Instrumentem pomiarowym jest ankieta. Jest to zbiór standaryzowanych technik badawczych, za pomocą których... (0.1 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii