Badanie rynku
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Ilość stron A4: 19
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Ilość stron A4: 17
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Ilość stron A4: 21
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Ilość stron A4: 14
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Ilość stron A4: 34
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
Ilość stron A4: 16
-
Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
Ilość stron A4: 2
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Ilość stron A4: 8
-
Metody określania zdolności kredytowej - Skład pracy: pojęcie i klasyfikacje kredytów na działalność gospodarczą, zdolność kredytowa przedsiębiorstwa, wniosek kredytowy i umowa kredytowa, zakres badania zdolności...
Ilość stron A4: 32 - ✅Przypisy
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Ilość stron A4: 10
-
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
Ilość stron A4: 19
-
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) - Przykładowy schemat planu marketingowego. Szablon należy uzupełnić o własne dane.
Każdy z poniższych elementów składowych planu marketingowego zawiera wskazówki (podpowiedzi) na...
Ilość stron A4: 9
-
Zaufanie i lojalność e-klienta - referat - Referat (praca zaliczeniowa) z ważnego zagadnienia związanego z marketingiem czyli o zaufaniu i lojalności klienta internetowego (e-klienta).
W referacie poruszono takie...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
Krótkie informacje z Kompendium
- Rodzaje badań marketingowych - To:
1. badanie reklamy
2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne)
3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców)
4.... (0.2 stron A4)
- Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie.
Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)
- Badania produktu - Obejmują:
badania rozwoju nowego produktu, konkurencyjności produktu, testowanie produktu, badania opakowań, badania nad celowością świadczenia usług sprzedażowych i posprzedażowych i inne.
Badanie... (0.5 stron A4)
- Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania
Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
- Badania przyczynowe - Zmierzają do ujawnienia przyczyn i źródeł pojawiania się pewnych zjawisk, względnie obserwowanych stanów czy poziomów, przede wszystkim w oparciu o źródła pierwotne, np. badanie wpływu... (0.2 stron A4)
|