Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model sita | system MRP | matematyka finansowa | polityka cenowa | metoda simples | bilans | marketing internetowy | wskaźniki analizy finansowej |

Branding


  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Ilość stron A4: 29

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Ilość stron A4: 21

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Ilość stron A4: 6

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Ilość stron A4: 7

  • Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy...
    Ilość stron A4: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
    Ilość stron A4: 19

  • Marketing wewnętrzny w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej - prezentacja - Prezentacja Power Point, w której skład wchodzą m.in. następujące elementy: marketing wewnętrzny (MW, internal marketing) i jego definicja metoda SMART...
    Ilość stron A4: 37

  • Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: idea i definicja merchandisingu lokalizacja jako element merchandisingu jak rozmieszczenie towarów...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia

  • Rola marketingu w przedsiębiorstwie - referat - Praca zaliczeniowa z przedmiotu Marketing, w której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: ujęcia i definicje marketingu rola marketingu w działalności...
    Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Czym różni się co-branding (cross branding) od co-marketingu (cross marketingu)? - Chociaż co-branding (cross branding) i co-marketing (cross marketing) mogą być wykorzystywane w ramach tej samej strategii marketingowej, to jednak są to dwie odrębne koncepcje. Co-branding (cross... (0.8 stron A4)
  • Przykładowe tematy pracy licencjackiej lub magisterskiej z brandingu - Oto lista przykładowych tematów na prace magisterskie i/lub licencjackie z brandingu: Budowanie marki osobistej w erze mediów społecznościowych Rola storytellingu w tworzeniu silnej marki Wpływ... (2.1 stron A4)
  • Środki reklamy - W chwili obecnej przedsiębiorstwa mają szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o miejsca, gdzie mogą zamieścić swoje reklamy. Do tych najbardziej podstawowych, a zarazem najmniej wymyślnych... (0.4 stron A4)
  • Elementy marki - To przede wszystkim: nazwa marki jej logo slogan (tekst słowny, temat muzyczny) motyw przewodni (charakter marki) opakowanie (jego kolor czy kształt) Marka to nazwa, termin, wzór,... (0.3 stron A4)
  • Typy strategii marek - Oto 5 najpopularniejszych strategii marek: Strategia marki indywidualnej - polega na nadawaniu każdemu produktowi odrębnej nazwy marki. W takiej strategii marka jest ściśle powiązana z... (1.2 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii