Call center
Krótkie informacje z Kompendium
- Margin call - Margin call (wezwanie do uzupełnienia zabezpieczenia) to sytuacja, w której inwestor na rynku finansowym otrzymuje komunikat od brokera lub instytucji finansowej, informujący go o konieczności... (0.9 stron A4)
- Co to jest Assessment Center? - Assessment Center (lub Assessment Centre) to centrum (ośrodek) ocen - funkcjonuje najpowszechniej w dwóch znaczeniach: jako określenie różnych ćwiczeń symulacyjnych, scenek, różnych zadań i ćwiczeń... (0.8 stron A4)
- Assessment Center i jego zadania w zarządzaniu kadrami - Doskonałym narzędziem dla przedsiębiorstw pozwalającym na określenie potencjału ludzkiego, silnych i słabych stron i budowaniu organizacji na silnych stronach ludzi jest metoda Assessment Center czyli... (1.4 stron A4)
- Hierarchia potrzeb Maslowa - Maslow wyróżnił pięć głównych klas potrzeb, które funkcjonują w teorii zarządzania jako piramida (hierarchia) potrzeba:
Potrzeby fizjologiczne: to w zakładach pracy głównie odpowiednie środowisko pracy;... (0.8 stron A4)
- Teorie wzmocnienia - Teorie wzmocnienia często noszą nazwę modyfikacji zachowań. Teoria modyfikacji czy uczenia zachowań opiera się na prawie skutku, które stwierdza, że zachowanie przynoszące przyjemne konsekwencje prawdopodobnie... (1 stron A4)
|