Call center
-
Systemy CRM - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja CRM korzyści ze stosowania systemu rodzaje systemów CRM przygotowanie do...
Ilość stron A4: 23
-
Call Center jako kanał łączności z klientem banku - praca licencjacka - Praca licencjacka napisana w katedrze Marketingu. Jej pełen tytuł to: Call center jako kanał łączności z klientem na przykładzie banku...
Ilość stron A4: 75 - ✅Przypisy 💎Premium
-
Budowa i działanie systemów CRM - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca budowy i działania systemów CRM (Customer Relationship Management) czyli zarządzania relacjami z klientami.
W skład prezentacji wchodzą...
Ilość stron A4: 26
Krótkie informacje z Kompendium
- Margin call - Margin call (wezwanie do uzupełnienia zabezpieczenia) to sytuacja, w której inwestor na rynku finansowym otrzymuje komunikat od brokera lub instytucji finansowej, informujący go o konieczności... (0.9 stron A4)
- Co to jest Assessment Center? - Assessment Center (lub Assessment Centre) to centrum (ośrodek) ocen - funkcjonuje najpowszechniej w dwóch znaczeniach: jako określenie różnych ćwiczeń symulacyjnych, scenek, różnych zadań i ćwiczeń... (0.8 stron A4)
- Assessment Center i jego zadania w zarządzaniu kadrami - Doskonałym narzędziem dla przedsiębiorstw pozwalającym na określenie potencjału ludzkiego, silnych i słabych stron i budowaniu organizacji na silnych stronach ludzi jest metoda Assessment Center czyli... (1.4 stron A4)
- Teorie wzmocnienia - Teorie wzmocnienia często noszą nazwę modyfikacji zachowań. Teoria modyfikacji czy uczenia zachowań opiera się na prawie skutku, które stwierdza, że zachowanie przynoszące przyjemne konsekwencje prawdopodobnie... (1 stron A4)
- Wirtualne przedsiębiorstwo (wirtualna organizacja) - Wirtualne przedsiębiorstwo (wirtualna organizacja) - definicja zakłada, że przedsiębiorstwo takie działa na zasadzie sieci złożonej z drobnych firm. Każda z nich wchodzi w określone interakcje... (1.2 stron A4)
|