Corporate identity
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Liczba stron: 21
-
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
Liczba stron: 16
-
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej - Praca składa się z omówienia m.in. takich zagadnień jak: pojęcie, istota public relations (PR) oraz 3 jego aspekty, działania PR,...
Liczba stron: 26 - ✅Przypisy
-
Strategiczna karta wyników (Balanced scorecard) - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której omówiono zagadnienia związane ze strategiczną kartą wyników (Balanced scorecard), a w nich m.in.: definicja...
Liczba stron: 23
-
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
Liczba stron: 19
Krótkie informacje z Kompendium
- Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix) - To:
Osobowość przedsiębiorstwa (Corporate Personality) - Jego podstawą jest rozumienie stanu przedsiębiorstwa, jego celów, zamierzeń, funkcji makroekonomicznej i roli społecznej.
Zachowanie przedsiębiorstwa (Corporate Behavior) - Najważniejszy i... (0.6 stron A4)
- Corporate identity czyli system identyfikacji wizualnej - Corporate identity to grupa ściśle zdefiniowanych, powiązanych ze sobą elementów (logo i inne elementy graficzne, kolorystyka, typografia, slogany, itp.) mająca za zadanie tworzyć unikalną tożsamość... (0.9 stron A4)
- Public relations a corporate identity - Wydaje się, iż ze względu na specyficzne cele działalności PR może być zintegrowana z CI w tej części jego strategii, która dotyczy ukształtowania nie tylko... (1 stron A4)
- Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa - Rozróżnijmy na wstępie definicjie obu pojęć:
Tożsamość przedsiębiorstwa/firmy (Corporate identity) to suma elementów, które pozwalają zidentyfikować przedsiębiorstwo, wyróżnić spośród innych firm konkurencyjnych.
Wizerunek przedsiębiorstwa/firmy (Corporate image) jest... (0.8 stron A4)
- Instrumenty polityki promocji w marketingu - W ramach marketingu wyróżnia się najczęściej cztery podstawowe zespoły instrumentów polityki promocji kierującej się przy pomocy różnych szczegółowych technik do odbiorców.
Reklama kieruje się do anonimowych... (0.6 stron A4)
|