Top strony
Wyszukiwarka serwisu
znaczenie motywacji | fuzje i przejęcia | paradoks Giffena | przedsiębiorczość | kapitał pracujący | TQM | warunkowanie klasyczne | rachunek kosztów zmiennych | prace magisterskie z marketingu | linia budżetowa | corporate identity | analiza opłacalności |

Corporate identity


  • Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
    Liczba stron: 22

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Liczba stron: 21

  • Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
    Liczba stron: 16

  • Strategiczna karta wyników (Balanced scorecard) - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której omówiono zagadnienia związane ze strategiczną kartą wyników (Balanced scorecard), a w nich m.in.: definicja...
    Liczba stron: 23

  • Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
    Liczba stron: 19



Nowe artykuły: Artykuł 38 dla przyszłych biznesmenów | Zobacz też: Artykuł 47 na topie