Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza marketingowa | test Durbina–Watsona | prawa akcjonariuszy | wykłady z zarządzania | Giełda Papierów Wartościowych | marka rodzinna | płynność finansowa | analiza czynnikowa |

CRM


  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Liczba stron: 7

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Systemy CRM - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja CRM korzyści ze stosowania systemu rodzaje systemów CRM przygotowanie do...
    Liczba stron: 23

Krótkie informacje z Kompendium

  • Pojęcie, geneza i rozwój leasingu - Słowo „leasing” wywodzi się od angielskiego słowa „lease” (dzierżawca) i oznacza odpłatne użytkowanie cudzych dóbr dla wykonywania określonych czynności. Pierwsze transakcje przypominające współczesny leasing można... (3.4 stron A4)
  • EDI - elektroniczna wymiana danych - (z ang. electronic data interchange) składa się z danych, które przekazywane są drogą elektroniczną między różnymi systemami komputerowymi i którym nadano strukturę zgodną z ustalonymi... (0.6 stron A4)
  • Podejścia do sformalizowanego planowania strategicznego - wg Arthur'a Thompson'a: 1. Z dołu do góry - jednostki organizacyjne przekazują swe strategie do kierownictwa naczelnego, które stara się je połączyć. 2. Z góry do dołu... (0.3 stron A4)
  • Oddziaływania perswazyjne w reklamie - U podstaw skutecznej perswazji reklamowej leży kilka elementarnych zasad, o których trzeba zawsze pamiętać by nie narażać się na osłabienie lub przekreślenie skuteczności nawet dobrych... (5.9 stron A4)
  • Targi i wystawy w marketingu - Targi i wystawy to formy promocji o wieloletniej tradycji. W tym typie wspierania sprzedaży istotna jest przyciągająca siła stoiska targowego, gdyż podczas targów przepływają obok... (0.5 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii