Customer Care
-
CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
Liczba stron: 13
-
CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Systemy CRM - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja CRM korzyści ze stosowania systemu rodzaje systemów CRM przygotowanie do...
Liczba stron: 23
Krótkie informacje z Kompendium
- Customer care - jakość usług w działalności marketingowej przedsiębiorstwa - W latach 80. i na początku 90. głównym trendem dominującym w firmach była ich restrukturyzacja. Polegała ona najczęściej na redukcji kosztów (często bardzo znacznej -... (2.7 stron A4)
- Customer Relationship Management - (CRM) to odpowiedź na:
coraz mniejszą lojalność klientów; wzrost rotacji pracowników działów handlowych; wzrost konkurencji; coraz większe koszty pozyskania nowych klientów; ... (0.2 stron A4)
- CRM - Customer Relationship Mangment - CRM to skrót od Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako Zarządzanie Relacjami z Klientem. Jest to podejście oraz zestaw narzędzi, które pomagają firmom w... (1.3 stron A4)
- eCRM - Electronic Customer Relationship Management - eCRM (Electronic Customer Relationship Management) to strategia i zestaw narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM) w środowisku elektronicznym, głównie w kontekście e-commerce. Jest... (1.5 stron A4)
- Historia CRM - krótka geneza Customer Relationship Management - Zmiany rynkowe oraz rozwój badań nad nową koncepcją marketingową powodują z jednej strony przeniesienie nacisku z masowych działań promocyjnych do kontaktów indywidualnych (one-to-one marketing).
Takie podejście... (2.9 stron A4)
|