Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

zarządzanie | psychologia w marketingu | budżet marketingowy | wynagradzanie | test t-studenta | psychologia w zarządzaniu | finanse gminy | wykłady z geografii ekonomicznej | teoria XiY | activity based costing | globalizacja przedsiębiorstw | statystyka |

Customer Care


  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia



Nowe artykuły: Artykuł 30 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 81 na studia