Customer Care
-
CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
Ilość stron A4: 13
Krótkie informacje z Kompendium
- Customer care - jakość usług w działalności marketingowej przedsiębiorstwa - W latach 80. i na początku 90. głównym trendem dominującym w firmach była ich restrukturyzacja. Polegała ona najczęściej na redukcji kosztów (często bardzo znacznej -... (2.7 stron A4)
- Customer Relationship Management - (CRM) to odpowiedź na:
coraz mniejszą lojalność klientów; wzrost rotacji pracowników działów handlowych; wzrost konkurencji; coraz większe koszty pozyskania nowych klientów; ... (0.2 stron A4)
- CRM - Customer Relationship Mangment - CRM to skrót od Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako Zarządzanie Relacjami z Klientem. Jest to podejście oraz zestaw narzędzi, które pomagają firmom w... (1.3 stron A4)
- eCRM - Electronic Customer Relationship Management - eCRM (Electronic Customer Relationship Management) to strategia i zestaw narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM) w środowisku elektronicznym, głównie w kontekście e-commerce. Jest... (1.5 stron A4)
- Proces sprzedaży w CRM (Customer Relationship Management) - Każda branża posiada swoistą specyfikę. W każdej branży proces sprzedaży wygląda nieco inaczej. Jednak zawsze dla danej branży (lub grupy produktów) proces sprzedaży składa się... (3.1 stron A4)
|