Top strony
Wyszukiwarka serwisu
wykłady z zarządzania strategicznego | niezależność banku centralnego | kapitał pracujący | potrzeby człowieka | system logistyczny | komunikacja interpersonalna | uchwalanie budżetu gminy | analiza finansowa | deficyt budżetowy | wzór biznes planu | dystrybucja | analiza podaży |

Customer Care


  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia