Cykl życia marki
-
Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
Ilość stron A4: 9
-
Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia
-
Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat - Referat z przedmiotu Marketing. Porusza on temat cyklu życia produktu w korelacji do strategii marketingowych. Za przykłady posłużyły takie firmy...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora - Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
Ilość stron A4: 6
-
Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
Ilość stron A4: 72
-
Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
Ilość stron A4: 4 - ✅Przypisy
-
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu - Skład tego opracowania to m.in.: cena i podstawy jej kształtowania koszty produkcji i sprzedaży wraz z różnego rodzaju narzutami formuła...
Ilość stron A4: 7
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Ilość stron A4: 21
-
Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak m.in.: koncepcja cyklu życia produktu charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg Philipa Kotlera...
Ilość stron A4: 11
-
Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
Ilość stron A4: 6
-
Rola marketingu w przedsiębiorstwie - referat - Praca zaliczeniowa z przedmiotu Marketing, w której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: ujęcia i definicje marketingu rola marketingu w działalności...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
Ilość stron A4: 19
-
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
Ilość stron A4: 37
-
Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
Ilość stron A4: 10
-
Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
Ilość stron A4: 7
-
Studium przypadku sieci fast food - case study - Studium przypadku na przykładzie sieci fast food, a w nim m.in.: historia sieci, składniki menu, cykl życia produktu (+ schemat),...
Ilość stron A4: 7
-
Podstawy marketingu - wykłady - Opracowanie teoretyczne z wykładów z marketingu. Zawiera ono definicje, podziały, schematy itp., a w nich wyjaśnienie takich zagadnień jak m.in.:...
Ilość stron A4: 22
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Ilość stron A4: 14
-
Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
Ilość stron A4: 18
-
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca magisterska składająca się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie zagadnienia jak m.in.: definicja i znaczenie marki znak...
Ilość stron A4: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
Ilość stron A4: 19
-
Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
Ilość stron A4: 2
-
Zarządzanie produkcją - zagadnienia - Skład opracowania: rodzaje przemysłowych procesów produkcyjnych, zarządzanie produkcją (operacjami) jako proces podejmowania decyzji, planowanie produktu – cykl życia produktu (wraz...
Ilość stron A4: 19
-
Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
Ilość stron A4: 17
-
Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy
-
Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników.
Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
Ilość stron A4: 2
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład tego planu marketingowego to m.in.: wstępne streszczenia analiza nabywców segmentacja analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze...
Ilość stron A4: 46
-
Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
Ilość stron A4: 5
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
Ilość stron A4: 20
-
Cykl koniunkturalny - referat - Elementy pracy: pojęcie cyklu koniunkturalnego, fazy (depresja, ożywienie, recesja, boom), koniunktura gospodarcza, cykl Juglara, cykl Kitchina i Kondratiewa, charakterystyka cykli...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) - Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji,...
Ilość stron A4: 7 - ✅Bibliografia
-
Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej), omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia
-
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
Ilość stron A4: 13
-
Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing w turystyce - wykłady - Notatki z wykładów z marketingu w turystyce. Poruszono w nich takie zagadnienia jak m.in.: Historia marketingu i fazy jego rozwoju...
Ilość stron A4: 18
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Ilość stron A4: 24
-
Organizacja wirtualna - praca - Skład pracy: przesłanki rozwoju sieci komputerowych, technik multimedialnych i rynku elektronicznego, globalizacja rynków elektronicznych jako czynnik rozwoju handlu, powiązania handlu...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
Ilość stron A4: 58
-
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa - Skład opracowania: omówiono tu kilka metod analiz potencjału przedsiębiorstwa: bilans strategiczny przedsiębiorstwa, analiza kluczowych czynników sukcesu, model łańcucha wartości, cykl...
Ilość stron A4: 14
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe na egzamin z marketingu, a w nich takie zagadnienia jak m.in.: wartość rynkowa produkt znak towarowy cena...
Ilość stron A4: 8
-
Symulacje komputerowe i ekonomiczne gry decyzyjne - prezentacja - Prezentacja na temat symulacji i gier decyzyjnych, w której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: modele decyzyjne - schemat interpretacje i...
Ilość stron A4: 39
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy
-
Cykl koniunkturalny - uwzględniający mnożnik akceleratora - Referat z bibliografią. Omawia on problematykę cyklu koniunkturalnego z uwzględnieniem mnożnika akceleratora.
W skład referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: Tendencja...
Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie konfliktem w przedsiębiorstwie - praca magisterska - W skład tej pracy magisterskiej wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie konfliktu oraz jego istota cechy sytuacji konfliktowej stadia rozwoju...
Ilość stron A4: 75 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
Ilość stron A4: 55
-
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w sieciach - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Jej skład to takie zagadnienia jak m.in.: problematyka więzi międzyorganizacyjnych, luka poznawcza, podejście sektorowe,...
Ilość stron A4: 48 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Cykl życia organizacji - To etapy, przez które przechodzi większość organizacji począwszy od narodzin aż do dojrzałości. Wiele firm przechodzi czteroetapowy cykl życia organizacji: narodziny, młodość. Wiek średni oraz... (0.1 stron A4)
- Cykl życia produktu - fazy - Jest to proces nabywania i utraty zdolności zaspakajania potrzeb konsumentów. Produkt w trakcie swojego życia przechodzi przez 4 lub 5 faz (niektórzy 3 i 4... (0.2 stron A4)
- Cykl życia produktu na rynku - Ostatnim z etapów, które składają się na kształtowanie nowego produktu to wprowadzenie produktu na rynek. Od tego momentu rozpoczyna się cykl życia produktu na danym... (1 stron A4)
- Czynniki od których zależy cykl życia produktu - To:
1. Od rodzaju samego produktu. Produkty podstawowe, tradycyjne, typu mąka, sól, pieprz, cukier, chleb, mają najdłuższe cykle życia rynkowego. Nie ma jednak produktu, który miałby... (0.8 stron A4)
- Cykl produkcyjny - To czas od pobrania materiałów do zakończenia wyrobów gotowych. W przedsiębiorstwie odbywa się jednocześnie wiele cykli produkcyjnych.
Cykl produkcyjny wyrobu stanowi podstawę do ustalenia planów... (0.3 stron A4)
|