Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza konkurencyjności | eurologistyka | rodzaje bezrobocia | zapasy | neurolingwistyka | teoria użyteczności | kody kreskowe | analiza branży |

DAGMAR


  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

Krótkie informacje z Kompendium

  • Modele ułatwiające akceptowanie zmian - By zmniejszyć lub eliminować niepowszechność akceptacji można wykorzystać różne modele znane w innych sferach działalności organizacyjnej, ale odpowiadające dostosowaniu do sfery wdrażania zmiany. Są to: 1. AIDA 2.... (2.1 stron A4)
  • Psychologia reklamy - perswazja i wywieranie wpływu na klienta - Z punktu widzenia psychologii przekaz reklamowy polega na takim kształtowaniu informacji, aby wykorzystując wiedzę o psychice i cechach odbiorcy można było wpływać na jego zachowanie... (5.1 stron A4)
  • Ocena efektywności reklamy - Proces badania efektywności i skuteczności reklamy zaczyna się dużo wcześniej niż reklama pojawi się w mass mediach i nie kończy wcale w momencie określenia efektów... (9.3 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii