Decyzje konsumenta na rynku
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta - Skład opracowania: maksymalizacja poziomu użyteczności, teoria użyteczności, użyteczność krańcowa, krzywa użyteczności całkowitej i krańcowej, prawo malejącej użyteczności krańcowej (I prawo...
Ilość stron A4: 7
-
Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
Ilość stron A4: 9
-
Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
Ilość stron A4: 5 - ✅Bibliografia
-
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Ekonomia matematyczna cz. 2 - Zawartość opracowania: model zachowania konsumenta, funkcja popytu konsumpcyjnego, zamienialność dóbr, budżet dostosowany (+przykład), dobra luksusowe, dobra Giffena, paradoks Giffena i...
Ilość stron A4: 7
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
Ilość stron A4: 2
-
Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
Ilość stron A4: 7
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji) identyfikacja i zaspokajanie...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
-
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
Ilość stron A4: 17 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z ekonomii matematycznej - 70 pytań z ekonomii matematycznej wraz z odpowiedziami, a w nich między innymi: koszyki dóbr i odległość między nimi, działania...
Ilość stron A4: 14
-
Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory - Obszerne opracowanie z podstaw mikroekonomii w formie ściągi, wraz z definicjami, wykresami, wzorami.
W ściądze znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in:...
Ilość stron A4: 4
-
Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie - Zawartość opracowania: definicja przedmiotu ekonomii matematycznej, modele zachowania konsumenta, przestrzeń dóbr (+przykład), ograniczenie budżetowe, linia budżetowa, zmiany linii budżetu, właściwości...
Ilość stron A4: 8
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Ilość stron A4: 26
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Ilość stron A4: 9
-
Podstawy mikroekonomii - wykłady - Skład opracowania: problem rzadkości i potrzeby, piramida potrzeb, czynniki produkcji, krzywa możliwości produkcyjnych, ograniczoność zasobów, alokacja, koszt alternatywny, racjonalność, rachunek...
Ilość stron A4: 33
-
Pytania testowe z mikroekonomii - Ponad 160 pytań testowych na egzamin z badania rynku, a w nich m.in.: barometr rynku, bariery wejścia na rynek producentów...
Ilość stron A4: 16
-
Mechanizmy inwestowania - prezentacja Power Point - Prezentacja Power Point na temat mechanizmów, które rządzą procesem inwestowania. W jej skład wchodzi omówienie takich zagadnień jak m.in.: definicja...
Ilość stron A4: 48
-
Wykłady z mikroekonomii - prezentacja - Wykłady z mikroekonomii w formie prezentacji Power Point, a w nich omówienie m.in. takich zagadnień jak: ekonomiczny aspekt ludzkiej działalności...
Ilość stron A4: 72
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Ilość stron A4: 14
-
Podejmowanie decyzji w zarządzaniu - opracowanie - Opracowanie na temat decydowania, czyli procesu podejmowania decyzji w zarządzaniu. W opracowaniu znaleźć można omówienie takich zagadnień jak m.in.: pojęcie...
Ilość stron A4: 13
-
Wykłady z logistyki - Obszerne opracowanie w formie wykładów z logistyki.
W wykładach tych znaleźć można omówienie takich zagadnień jak m.in.: definicje logistyki ewolucja rozwoju...
Ilość stron A4: 35
-
Dystrybucja na przykładzie PKN Orlen S.A. - praca licencjacka - Praca licencjacka na temat systemu dystrybucji, napisana na przykładzie Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A.
W pracy znaleźć można omówienie takich zagadnień...
Ilość stron A4: 48 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Metody oceny projektów inwestycyjnych - Skład pracy: istota i cele zarządzania finansami przedsiębiorstwa, decyzje inwestycyjne, struktura aktywów, strumienie pieniężne, decyzje finansowe, pojęcie inwestycji i ich...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
Ilość stron A4: 10
-
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii - Opracowanie omawia zagadnienia na zasadzie definicji, krótko i zwięźle. Znajdują się tam m.in. takie zagadnienia jak: rzadkość, podział dóbr, rynek...
Ilość stron A4: 10
-
Definicje z mikroekonomii - Zbiór ponad 120 definicji i pojęć z podstaw ekonomii i mikroekonomii, a w nim takie pojęcia jak m.in.: rzadkość, koszt,...
Ilość stron A4: 12
-
Symulacje komputerowe i ekonomiczne gry decyzyjne - prezentacja - Prezentacja na temat symulacji i gier decyzyjnych, w której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: modele decyzyjne - schemat interpretacje i...
Ilość stron A4: 39
-
Wykłady z mikroekonomii - W wykładach z mikroekonomii omówione zostały takie zagadnienia jak m.in.: podstawowe definicje jako wstęp do ekonomii zasoby i potrzeby...
Ilość stron A4: 25
Krótkie informacje z Kompendium
- Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są:
1. Dochód konsumenta,
2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi,
3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
- Racjonalny wybór konsumenta - Model decyzji konsumenta zakłada, że konsument, przy istniejącym ograniczeniu budżetowym, dąży do maksymalizacji swojej użyteczności.
Decyzje są podejmowane w oparciu o preferencje i możliwości finansowe,... (0.8 stron A4)
- Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać:
1. cele (maksymalizacja użyteczności),
2. ograniczenia (budżet konsumenta),
3. bodźce (marketing mix),
4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta),
5.... (0.2 stron A4)
- Decyzje marketingowe - To decyzje ogólne i decyzje kierunkowe, podejmowane głównie przez zarząd przedsiębiorstwa w odniesieniu do jego celów rynkowych oraz decyzje szczegółowe, po części wykonawcze, podejmowane w... (0.2 stron A4)
- Czym jest krzywa obojętności - Przedstawia wszystkie kombinacje dóbr, które dla konsumenta są obojętne tzn. że dostarczają one takiej samej użyteczności całkowitej.
Składa się ona z punktów odpowiadających odpowiadającym dobrom... (0.4 stron A4)
|