Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prace licencjackie z psychologii | prace licencjackie | strategia cenowa | łańcuch wartości | teoria XY | zarządzanie kadrami | analiza mikroekonomiczna | analiza konkurencyjna |

Decyzje konsumenta na rynku


  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Teoria racjonalnego wyboru konsumenta - Skład opracowania: maksymalizacja poziomu użyteczności, teoria użyteczności, użyteczność krańcowa, krzywa użyteczności całkowitej i krańcowej, prawo malejącej użyteczności krańcowej (I prawo...
    Ilość stron A4: 7

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Ilość stron A4: 16

  • Wykłady z mikroekonomii - prezentacja - Wykłady z mikroekonomii w formie prezentacji Power Point, a w nich omówienie m.in. takich zagadnień jak: ekonomiczny aspekt ludzkiej działalności...
    Ilość stron A4: 72

  • Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
    Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są: 1. Dochód konsumenta, 2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi, 3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
  • Racjonalny wybór konsumenta - Model decyzji konsumenta zakłada, że konsument, przy istniejącym ograniczeniu budżetowym, dąży do maksymalizacji swojej użyteczności. Decyzje są podejmowane w oparciu o preferencje i możliwości finansowe,... (0.8 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)
  • Decyzje marketingowe - To decyzje ogólne i decyzje kierunkowe, podejmowane głównie przez zarząd przedsiębiorstwa w odniesieniu do jego celów rynkowych oraz decyzje szczegółowe, po części wykonawcze, podejmowane w... (0.2 stron A4)
  • Czym jest krzywa obojętności - Przedstawia wszystkie kombinacje dóbr, które dla konsumenta są obojętne tzn. że dostarczają one takiej samej użyteczności całkowitej. Składa się ona z punktów odpowiadających odpowiadającym dobrom... (0.4 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii