Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie ryzykiem | macierz General Elektric | zapasy | franczyza | metoda Hellwiga | przykładowa analiza marketingowa | marketing bezpośredni | dochód narodowy |

Delegowanie uprawnień


  • Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
    Liczba stron: 3

  • Test z podstaw zarządzania - 44 pytania testowe - 44 pytania testowe z podstaw zarządzania. Każde z pytań z 4 odpowiedziami do wyboru. Pytania dotyczą takich tematów jak np.:...
    Liczba stron: 4

  • Zagadnienia dziedziny zarządzania i organizacji - Zbiór zagadnień i definicji z podstaw zarządzania i organizacji, a w nich m.in.: definicja i podstawowe funkcje zarządzania wg Fayola,...
    Liczba stron: 31

Krótkie informacje z Kompendium

  • Decentralizacja zarządzania - Polega na podziale uprawnień decyzyjnych między różne szczeble zarządzania i części organizacji. Rodzajem decentralizacji jest delegowanie uprawnień, sprowadzające się do upoważnienia podwładnego do podejmowania określonych... (0.3 stron A4)
  • Delegowanie kompetencji (uprawnień) - Zasady delegowania kompetencji (uprawnień) 1. Kompetencje funkcjonalne korespondują bezpośrednio z celami (zadaniami) firmy i są sposobem uporządkowania oraz rozgraniczenia zakresów działania i odpowiedzialności wyodrębnionych podmiotów organizacyjnych... (3.6 stron A4)
  • Własność - Jest to zbiór efektywnie wykorzystywanych uprawnień czy praw własności, jakimi dany właściciel dysponuje w odniesieniu do określonego obiektu własnosci. Składają się na to dwa podzbiory uprawnień: -... (0.6 stron A4)
  • Centralizacja i decentralizacja - Centralizacja to ograniczanie ról podwładnych w procesach decyzyjnych. Decentralizacja to zwiększenie ich roli. Decentralizacja pionowa - przekazywanie oficjalnych uprawnień w dół po szczeblach hierarchii, pozioma- zakres w... (0.2 stron A4)
  • Decentralizacja i centralizacja - Definicje: Decentralizacja – systematyczna delegowanie władzy w ramach jednej organizacji na niższe szczeble organizacji. Centralizacja – skupienie władzy i autorytetu formalnego w rękach kierowników wyższego szczebla.... (0.3 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii