Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kapitał obrotowy | rodzaje spółek | strategia marketingowa | analiza kosztów | komunikacja werbalna | prywatyzacja | metoda najmniejszych kwadratów | organizacja wirtualna |

Dystrybucja


  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Dystrybucja towarów w przykładowym przedsiębiorstwie - Skład pracy: cel projektu, ogólne zasady gospodarki magazynowej, definicja magazynu, jego skład i sposoby określania wielkości, podział magazynów i ich...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji - Skład pracy: definicja kanału dystrybucji (KD), proces dystrybucji, KD jako źródło informacji, rodzaje kanałów, dystrybucja selektywna oraz intensywna, wydłużanie i...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Proces dystrybucji - Projekt opisujący przykładowy proces dystrybucji, na podstawie dystrybucji gazety. Skład projektu: charakterystyka przedsiębiorstwa, cel i koszty całkowite dystrybucji, kanały, elementy...
    Liczba stron: 15

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
    Liczba stron: 58

  • Biznesplan spółki branży ogrodniczej - Projekt przygotowany w celu przedłożenia bankowi - kredytodawcy. Przedsiębiorstwo zorganizowane jako spółka z o.o., zajmujące się sprzedażą krzewów. Biznes plan...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
    Liczba stron: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
    Liczba stron: 3

  • Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
    Liczba stron: 12

  • Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Plan promocji wody mineralnej - projekt - Przykładowy plan promocji: cele przedsiębiorstwa, cele promocji, budżet, opis produktu, dystrybucja, termin trwania kampanii promocyjnej, adresaci (odbiorcy) promocji i sposób...
    Liczba stron: 8

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie - Skład pracy: logistyka zaopatrzenia - definicja łańcucha dostaw, zaopatrzenie, misja logistyki zaopatrzenia (schemat), trzy główne fazy przepływów materiałowych, główne problemy...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
    Liczba stron: 20

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
    Liczba stron: 25

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Liczba stron: 12 - ✅Przypisy

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki strategicznej...
    Liczba stron: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak: koncepcja cyklu życia produktu (CŻP), charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg P....
    Liczba stron: 11

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Liczba stron: 14

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) - Kolejna analiza strategiczna przeprowadzona dla Małopolskiego Browaru Strzelec. W skład tej analizy wchodzą takie elementy jak: charakterystyka firmy i asortymentu,...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Dystrybucja w marketingu - Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix. Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta... (0.2 stron A4)
  • Systemy dystrybucji - Wyróżniamy: 1. System dystrybucji intensywnej = typ dystrybucji intensywnej = dystrybucja intensywna 2. System dystrybucji selektywnej = typ dystrybucji selektywnej = dystrybucja selektywna 3. System dystrybucji ekskluzywnej =... (0.2 stron A4)
  • Dystrybucja ekskluzywna - Dystrybucja ekskluzywna polega na oferowaniu produktów przez jednego (najwyżej kilku) pośredników działających na odpowiednim szczeblu(-ach) kanału. Ekstremalną jej formą, a zarazem najwęższym kanałem dystrybucji jest przyznanie... (0.8 stron A4)
  • Dystrybucja selektywna - Dystrybucja selektywna to rodzaj dystrybucji polegającej na doprowadzeniu towarów do konsumenta przez ograniczoną, specjalnie wyselekcjonowaną liczbę pośredników działających na konkretnym rynku. Mimo, iż dystrybucja selektywna... (1.1 stron A4)
  • Koncepcje 4P 4C 7P - Podstawowe koncepcje: 4P (marketing MIX): Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja. 4C (nowoczesna koncepcja marketingu): Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu. 4P - sformułował... (0.4 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii