Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
mapa grup strategicznych | doskonalenie kadr | projekt inwestycyjny | controlling operacyjny | analiza czynnikowa | slogany reklamowe | produkt narodowy brutto | funkcja regresji |

ECR


  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Zatory płatnicze - Dezorganizują przebieg rozliczeń pieniężnych i niekorzystnie wpływają na procesy gospodarcze. Pierwotną przyczyną zatorów płatniczych jest brak płynności w przedsiębiorstwach źle gospodarujących, wynikający najczęściej z ponoszenia... (1.3 stron A4)
  • Jakie czynniki należy uwzględnić dokonując wyboru rynku zagranicznego - O wyborze rynku decydują silne i słabe strony potencjału przedsiębiorstwa, a także szanse oraz ryzyko wynikające z alternatywnych rynków zagranicznych. Wybierając natomiast w sposób zaplanowany rynki,... (0.7 stron A4)
  • Wizerunek (image) firmy - definicja oraz składowe i zalety wizerunku wraz z przykładami z rynku - Wizerunek (image) firmy to sposób, w jaki dana organizacja jest postrzegana przez swoich klientów, konkurentów, pracowników i innych zainteresowanych stron. Wizerunek obejmuje wiele aspektów, takich... (3.5 stron A4)
  • Zasady zarządzania czasem - Oto kilkanaście z nich: 1. Czas jest zasobem bardzo ograniczonym i nieodnawialnym, powinni go szanować pracownicy na wszystkich szczeblach zarządzania – od góry do dołu we... (3 stron A4)
  • Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera - Philip Kotler przez pojęcie strategii marketingowej rozumie: Wybór celów, rodzajów zasad czy reguł, które w określonym czasie nadają kierunek marketingowym działaniom przedsiębiorstwa wyznaczając rozmiary, kombinacje i... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii