Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
negocjacje cenowe | pozycjonowanie produktu | wykłady z bankowości | komunikacja społeczna | psychologia zarządzania | metoda delficka | NPV | organizacja fraktalna |

EOQ


  • Sterowanie zapasami - opracowanie z przykładem - Skład opracowania: pojęcie zapasów, podział, powody utrzymywania zapasów, operatywne narzędzia zarządzania zapasami w przedsiębiorstwach, optymalna partia zamówienia / zakupu (wzór,...
    Liczba stron: 12

  • Logistyka - ściąga z zagadnień - Ściąga z zagadnień dotyczących logistyki, a w nie m.in.: co to jest logistyka, czym się zajmuje i jakie są...
    Liczba stron: 1

  • Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
    Liczba stron: 22

Krótkie informacje z Kompendium

  • Formy umiędzynarodowienia przedsiębiorstw - Wyróżnić możemy cztery formy umiędzynarodowienia przedsiębiorstw: • przedsiębiorstwa międzynarodowe – mają ograniczony zasięg geograficzny (kilka krajów), w kraju macierzystym skupione są kluczowe decyzje i kluczowa działalność,... (1.4 stron A4)
  • Zasady i techniki negocjacji - Zasady negocjacji: • odrzucaj pierwszą ofertę • zawsze żądaj więcej niż planujesz osiągnąć • nie ukrywaj zaskoczenia, bez względu na to czy druga strona zaskoczy cię na +... (1.8 stron A4)
  • Bezpłatne próbki towarów - Mają za zadanie przezwyciężyć bariery nieufności, jakie zazwyczaj wykazują nabywcy wobec produktów nowych i nieznanych oraz zachęcić poprzez bezpośredni i bezpłatny kontakt do pierwszego zakupu.... (0.2 stron A4)
  • Augustyn z Hipony - Był biskupem, chciał przywrócenia godności pracy ludzkiej, co wiązało się ze znacznym ograniczeniem niewolnictwa. Wczesne chrześcijaństwo bardzo propagowało ideę jałmużny, czyli wspierania przez tych, którzy... (0.2 stron A4)
  • Co to jest Model AIDA - W modelu AIDA, który odnosi się jedynie do reklamy, najbardziej istotne są jego pierwsze etapy. Jeżeli reklama przyciągnie uwagę potencjalnego odbiorcy, sprawi, że zapozna się... (1.7 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii