Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
elastyczność popytu | reklama usług bankowych | finansowanie przedsiębiorstw | testy z zarządzania | strategia produktu | łańcuch wartości | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | marketing polityczny |

Fazy cyklu koniunkturalnego


  • Cykl koniunkturalny - referat - Elementy pracy: pojęcie cyklu koniunkturalnego, fazy (depresja, ożywienie, recesja, boom), koniunktura gospodarcza, cykl Juglara, cykl Kitchina i Kondratiewa, charakterystyka cykli...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia

  • Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
    Ilość stron A4: 6

  • Bank centralny - popyt i agregaty podaży pieniądza - W archiwum zip znajdują się 2 pliki (27 stron), które omawiają problematykę pieniądza na rynku oraz działalność banku centralnego. Poruszono...
    Ilość stron A4: 27

Krótkie informacje z Kompendium

  • Koniunktura makroekonomiczna - Jest to opis makroekonomicznego stanu gospodarki. Do tych opisów służą wskaźniki: poziomu PKB, inflacji, bezrobocia, inwestycji. PKB można liczyć na 3 sposoby: Suma wartości dodanej (nowo wytworzonej),... (0.4 stron A4)
  • Fazy cyklu gospodarczego - Cykle gospodarcze obejmują cztery fazy: 1. recesje 2. dno 3. ożywienie 4. szczyt Recesja jest przejawem spadku ogólnej działalności gospodarczej szczególnie produkcji krajowej i zatrudnienia czyli jest spadkiem poziomu PNB.... (0.5 stron A4)
  • Fazy cyklu życia produktu - Cykl życia to okres, w którym produkt znajduje nabywców na rynku. W tym okresie występują różne stadia sprzedaży produktu, tzw. fazy cyklu życia produktu: 1.... (0.3 stron A4)
  • Istota cyklu życia produktu - Fazy cyklu życia produktu wskazują na stopniową zmianę relacji pomiędzy jego własnościami a potrzebami konsumentów. Produkt w poszczególnych fazach cyklu życia w istocie rzeczy staje... (0.4 stron A4)
  • Znaczenie cyklu życia produktu - Analiza cyklu życia produktu jest jedną z zasadniczych metod pozwalających właściwie kształtować marketingową strategię produktu. Pozwala na programowanie innowacji, a także na zaplanowanie właściwego programu... (0.5 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii