Funkcja użyteczności
-
Zadania z mikroekonomii z rozwiązaniami - Przykładowe zadania z mikroekonomii wraz z rozwiązaniami i omówieniem kolejnych etapów działań.
Zadania dotyczą takich zagadnień jak m.in.: funkcja użyteczności popyt...
Ilość stron A4: 11
-
Zadania z mikroekonomii z rozwiązaniami (część 2) - Zadania z mikroekonomii wraz z rozwiązaniami i omówieniem kolejnych etapów działań prowadzących do otrzymanych wyników.
Rozwiązane zadania z mikroekonomii dotyczą takich...
Ilość stron A4: 12
-
Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie - Zawartość opracowania: definicja przedmiotu ekonomii matematycznej, modele zachowania konsumenta, przestrzeń dóbr (+przykład), ograniczenie budżetowe, linia budżetowa, zmiany linii budżetu, właściwości...
Ilość stron A4: 8
-
Zagadnienia na egzamin z ekonomii matematycznej - 70 pytań z ekonomii matematycznej wraz z odpowiedziami, a w nich między innymi: koszyki dóbr i odległość między nimi, działania...
Ilość stron A4: 14
Krótkie informacje z Kompendium
- Prawo wyrównywania użyteczności krańcowych - Drugie prawo Gossena - Konsument, dążąc do stanu równowagi, wyrównuje użyteczności krańcowe nabywanych i konsumowanych dóbr; użyteczności te są wówczas proporcjonalne do cen tych dóbr. (0.1 stron A4)
- Nowoczesna logistyka - Jest i opisywana jako:
1. zasada, koncepcja myślenia
2. zintegrowany system i proces podejmowania decyzji z zarządzeniem i fizycznym obiegiem towarów i informacji.
3. skoordynowania, zintegrowana funkcja przedsiębiorstwa
4.... (0.4 stron A4)
- Funkcje weksla - Podstawowe funkcje weksla to:
funkcja płatnicza – weksel może być wykorzystywany jako forma zapłaty głównie w transakcjach kupna-sprzedaży, gdy nabywca reguluje płatność z opóźnieniem, funkcja... (0.4 stron A4)
- Istota użyteczności publicznej - Za użyteczność publiczną uważa się działalność prowadzoną przez władze publiczne, które ponoszą odpowiedzialność za nią. Dlatego, za działalność o charakterze użyteczności publicznej uznaje się działalność... (0.5 stron A4)
- Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i opierania idei, produktów lub usług przez określonego nadawcę.
Cechy reklamy: Werbalizm... (0.2 stron A4)
|