Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
John Maynard Keynes | statystyka matematyczna | ryzyko bankowe | Giełda Papierów Wartościowych | odchylenie standardowe | mobbing | marketing sportowy | prace licencjackie z marketingu |

Innowacje


  • Działalność innowacyjna w firmie - Skład opracowania: definicja innowacji i innowacyjności, innowacje wg Schumpetera, klasyfikacje, innowacje produktowe i procesowe (technologiczne), proces innowacyjny, schemat procesu innowacyjnego...
    Liczba stron: 18

  • Innowacje w produkcji - Skład opracowania: definicja innowacyjności, Joseph Schumpeter o innowacjach, proces innowacyjny i jego cechy, transfer technologii - obszar, instrumenty, uwarunkowania; model...
    Liczba stron: 16

  • Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

Krótkie informacje z Kompendium

  • Rodzaje innowacji - Dzielimy: Zależnie od dziedziny działalności, której dotyczą: 1. funkcyjne - zaspokajają nowe potrzeby 2. przedmiotowe - polegają na wprowadzaniu nowych przedmiotów w miejsce dotychczasowych; mają one lepsze właściwości... (0.6 stron A4)
  • Typy innowacji - Wyróżniamy m.in. Innowacje radykalne to zupełnie nowe produkty lub technologie, które w sposób całkowity zastępują produkty stosowane wcześniej w danej dziedzinie. Wprowadzenie na rynek takich innowacji... (1 stron A4)
  • Strategia stopniowych zmian w produkcie - Gdy ryzyko jest niewielkie i koszty alternatywna niewysokie. Sytuacja taka oznacza, że nie ma niebezpieczeństwa pojawienia się konkurencji, ale też i prognozy popytu nie zachęcają... (0.1 stron A4)
  • Unikatowość marki (brand uniqueness) - definicja i przykłady znanych marek - Unikatowość marki (z ang. brand uniqueness) odnosi się do tego, jak bardzo marka różni się od innych na rynku i jakieś jest jej niepowtarzalne cechy,... (1.7 stron A4)
  • Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: - marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. - marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego - marketing przyczynia się do poprawy... (0.3 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii