Innowacje
-
Działalność innowacyjna w firmie - Skład opracowania: definicja innowacji i innowacyjności, innowacje wg Schumpetera, klasyfikacje, innowacje produktowe i procesowe (technologiczne), proces innowacyjny, schemat procesu innowacyjnego...
Liczba stron: 18
-
Innowacje w produkcji - Skład opracowania: definicja innowacyjności, Joseph Schumpeter o innowacjach, proces innowacyjny i jego cechy, transfer technologii - obszar, instrumenty, uwarunkowania; model...
Liczba stron: 16
-
Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Liczba stron: 26
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
Liczba stron: 7
Krótkie informacje z Kompendium
- Rodzaje innowacji - Dzielimy:
Zależnie od dziedziny działalności, której dotyczą:
1. funkcyjne - zaspokajają nowe potrzeby
2. przedmiotowe - polegają na wprowadzaniu nowych przedmiotów w miejsce dotychczasowych; mają one lepsze właściwości... (0.6 stron A4)
- Typy innowacji - Wyróżniamy m.in.
Innowacje radykalne to zupełnie nowe produkty lub technologie, które w sposób całkowity zastępują produkty stosowane wcześniej w danej dziedzinie. Wprowadzenie na rynek takich innowacji... (1 stron A4)
- Strategia stopniowych zmian w produkcie - Gdy ryzyko jest niewielkie i koszty alternatywna niewysokie. Sytuacja taka oznacza, że nie ma niebezpieczeństwa pojawienia się konkurencji, ale też i prognozy popytu nie zachęcają... (0.1 stron A4)
- Unikatowość marki (brand uniqueness) - definicja i przykłady znanych marek - Unikatowość marki (z ang. brand uniqueness) odnosi się do tego, jak bardzo marka różni się od innych na rynku i jakieś jest jej niepowtarzalne cechy,... (1.7 stron A4)
- Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To:
- marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych.
- marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego
- marketing przyczynia się do poprawy... (0.3 stron A4)
|