Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
sezonowość | niewidzialna ręka rynku | optimum Pareto | kultura organizacji | metody selekcji | globalizacja | wprowadzenie na rynek nowego produktu | ekonomiczna wartość dodana |

Kanały dystrybucji


  • Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji - Skład pracy: definicja kanału dystrybucji (KD), proces dystrybucji, KD jako źródło informacji, rodzaje kanałów, dystrybucja selektywna oraz intensywna, wydłużanie i...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Proces dystrybucji - Projekt opisujący przykładowy proces dystrybucji, na podstawie dystrybucji gazety. Skład projektu: charakterystyka przedsiębiorstwa, cel i koszty całkowite dystrybucji, kanały, elementy...
    Liczba stron: 15

  • Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak: koncepcja cyklu życia produktu (CŻP), charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg P....
    Liczba stron: 11

  • Biznes plan - nadruki sublimacyjne (prezentacja) - Prosty biznes plan przygotowany w formie prezentacji Power Point. Firma zajmować się będzie wykonywaniem nadruków w technologii sublimacyjnej na kubkach,...
    Liczba stron: 22

  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Liczba stron: 29

  • Franchising a kanały dystrybucji - Skład pracy: definicja franchisingu, historia rozwoju, klasyfikacje i podziały (product distribution, business format franchising, produkcyjny, dystrybucyjny, usługowy, mieszany, bezpośredni, wielokrotny,...
    Liczba stron: 23 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Liczba stron: 12 - ✅Przypisy

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki strategicznej...
    Liczba stron: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Logistyka - ściąga z zagadnień - Ściąga z zagadnień dotyczących logistyki, a w nie m.in.: co to jest logistyka, czym się zajmuje i jakie są...
    Liczba stron: 1

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Eurosystem logistyczny - Skład opracowania: istota, geneza i cel eurosystemu logistycznego, funkcja operacyjna, finansowa i marketingowa w eurologistyce, formy organizacyjne i problemy eurologistyki,...
    Liczba stron: 31

  • Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
    Liczba stron: 19

  • Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie - Skład pracy: logistyka zaopatrzenia - definicja łańcucha dostaw, zaopatrzenie, misja logistyki zaopatrzenia (schemat), trzy główne fazy przepływów materiałowych, główne problemy...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
    Liczba stron: 55

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
    Liczba stron: 58

  • Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
    Liczba stron: 22

  • Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Liczba stron: 14

  • Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
    Liczba stron: 19

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z logistyki - Zawartość opracowania to m.in.: definicja logistyki, łańcucha dostaw i łańcucha logistycznego, pytania, na które stara się dać odpowiedź logistyka, podstawowe...
    Liczba stron: 5

  • Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
    Liczba stron: 16

Krótkie informacje z Kompendium

  • Kanały w procesie dystrybucji - W procesie dystrybucji muszą istnieć określone kanały dystrybucji, czyli kanały marketingowe, przez które przepływają dobra i usługi ze sfery pierwotnej wytwórczości do sfery ostatecznej konsumpcji... (0.3 stron A4)
  • Istota kanałów dystrybucji - Katanł dystrybucji to niezależne organizacje zaangażowane w proces udostępniania produktu do użytkowania lub konsumpcji. Większość kanałów dystrybucji obejmują marketingowych pośredników: • Pośrednicy handlowi - kupują w... (0.6 stron A4)
  • Charakterystyka kanałów dystrybucji - Wyróżnić możemy m.in.: 1. Krótkie kanały dystrybucji mają małą liczbę ogniw uczestników natomiast długie kanały składają się z wielu ogniw. Wąskie kanały charakteryzują się tym gdy... (1.3 stron A4)
  • Identyfikacja grup strategicznych - Grupa strategiczna: firmy funkcjonujące w sektorze, nie konkurują z tymi grupami, które posługują się zbliżonymi strategiami rynkowymi. Zbiór takich firm, które posługują się podobnymi strategiami.... (0.4 stron A4)
  • Elementy marketingu - Marketing-mix jest kompozycją czterech podsystemów: 1. Podsystem informacji rynkowej (badania rynku; segmentacja rynku) 2. Podsystem planowania produktu (produkt; opakowanie; marka) 3. Podsystem aktywizacji sprzedaży (cena; usługi sprzedażowe i... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii