Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
selekcja | studium przypadku | delegowanie uprawnień | controlling w przedsiębiorstwie | zarządzanie projektami | wynagrodzenia | John Maynard Keynes | piramida potrzeb Maslova |

Kariera


  • Kariera - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja kariery zawodowej i jej aspekty etapy kariery - schemat wraz...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Przypisy

  • Ocena pracowników - referat - Skład pracy: definicja systemu oceny pracowników, funkcje, wykorzystanie, etapy procesu oceniania, słabości systemu, metody oceny (absolutne, relatywne), ilościowe standardy pracy...
    Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie kadrami - ściąga - Opracowane zagadnienia z zarządzania zasobami ludzkimi a w nich m.in.: kultura organizacyjna, proefektywnościowa, antyefektywnościowa, funkcja personalna, polityka personalna, model sita,...
    Ilość stron A4: 1

Krótkie informacje z Kompendium

  • Kariera specjalisty - Polega na rozwoju kwalifikacji pracownika w dziedzinie, która go szczególnie interesuje, w której jest szczególnie uzdolniony. Kariera specjalisty jest typem kariery alternatywnej, która polega na... (0.2 stron A4)
  • Kariera menedżerska - Polega na awansowaniu pracownika w górę hierarchii, rozszerzaniu jego zakresu odpowiedzialności, władzy, powierzeniu zespołu pracowników. Celem zawodowym takiego pracownika może być zdobycie wysokiej pozycji społecznej... (0.1 stron A4)
  • Kariera oparta na autonomii - Polega na dążeniu do samodzielności Taki pracownik pragnie uwolnić się od krępujących ograniczeń. Nie jest on zainteresowany stanowiskami kierowniczymi i źle czuje się jako podwładny.... (0.1 stron A4)
  • Szczeliny w segmencie rynku - gaps - Przedsiębiorstwo może wykorzystywać istniejące w danym segmencie 'szczeliny'(gaps) wprowadzając produkt niepodobny do dominujących na rynku. Przykładem takiego postępowania jest kariera 7-Up uznanego za trzeci najlepiej... (0.4 stron A4)
  • Na czym polega metoda poprawy efektywności SMART? - Metoda SMART to skuteczne narzędzie do ustalania celów, które może pomóc w zwiększeniu efektywności w nauce, w pracy i życiu osobistym. Ustalając cele według kryteriów... (1.8 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii