Klienci
-
Systemy CRM - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja CRM korzyści ze stosowania systemu rodzaje systemów CRM przygotowanie do...
Ilość stron A4: 23
-
Plan marketingowy - teoria - Skład opracowania: zdefiniowanie planu marketingowego, kroki w tworzeniu planu strategicznego, zbiór pytań jakie należy sobie zadać przed ustaleniem planu marketingowego...
Ilość stron A4: 17
-
Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
Ilość stron A4: 12
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Ilość stron A4: 13
-
Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
Ilość stron A4: 10
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Ilość stron A4: 26
-
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora - Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak m.in.: koncepcja cyklu życia produktu charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg Philipa Kotlera...
Ilość stron A4: 11
-
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
Ilość stron A4: 26
Krótkie informacje z Kompendium
- Model 8 stanów popytu Philipa Kotlera - Zgodnie z modelem ośmiu stanów popytu opracowanym przez Philipa Kotlera, możemy wyróżnić osiem stanów popytu:
1. Brak świadomości - w tym stanie klienci nie mają świadomości... (0.7 stron A4)
- Błędy w pozycjonowaniu marki - To m.in.:
• Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie o marce i nie dostrzegają w niej niczego szczególnego)
• Nadmierne pozycjonowanie (klienci mają zbyt wąskie wyobrażenie... (0.3 stron A4)
- Stany popytu - według modelu popytu Carla Kordiny - Stany popytu według modelu popytu Carla Kordiny:
Brak popytu - stan, w którym klienci nie wykazują zainteresowania produktem lub usługą.
Popyt utajony - stan, w... (0.7 stron A4)
- Brand awareness czyli dlaczego ważna jest świadomość marki wśród klientów? - Brand awareness czyli "świadomość marki" to miara tego, jak dobrze konsumenci kojarzą daną markę oraz jak łatwo rozpoznają jej logo, nazwę i charakterystyczne cechy. Jest... (1.3 stron A4)
- Świadomość marki a rozpoznawalności marki - Zacznijmy od definicji obu zagadnień.
Świadomość marki to stopień, w jakim klienci rozpoznają markę oraz są w stanie zidentyfikować jej produkty lub usługi w kontekście danego... (1 stron A4)
|