Kompleksowe zarządzanie jakością
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
Liczba stron: 5
-
TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Total Quality Management - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat Total Quality Management czyli Kompleksowego zarządzania jakością, w skład której wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia
-
Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie - praca licencjacka - Praca licencjacka na temat zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, w tym Total Quality Management (TQM). W skład pracy wchodzą takie elementy...
Liczba stron: 41 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
Liczba stron: 17
-
Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
Liczba stron: 4
-
Lean management i Outsourcing - Prezentacja - Prezentacja z zarządzania jakością przygotowana w Power Point na temat dwóch koncepcji tego zarządzania: lean management oraz outsourcing. W prezentacji...
Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza FMEA i diagram Ishikawy - Wynikowa tabela z analizy możliwych błędów i ich skutków metodą FMEA (Failure Mode and Effect Analysis). Wybrano 7 potencjalnych niezgodności,...
Liczba stron: 2
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
TQM JiT oraz Kanban - referat - Praca zaliczeniowa na temat Total Quality Management, Just in Time (JiT) oraz systemu Kanban. Omówiono w niej takie tematy jak:...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza strategii biznesu na przykładzie firmy - W skład tej analizy strategicznej wchodzą takie elementy jak m.in.: charakterystyka firmy geneza powstania, forma prawna i status własnościowy siedziba...
Liczba stron: 53 - ✅Bibliografia
-
TQM a wizerunek przedsiębiorstwa - W pracy tej poruszono takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja TQM, historia i rozwój idei 14 zaleceń dla kierownictw przedsiębiorstw w...
Liczba stron: 48 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Podstawy logistyki - Opracowanie omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny logistyki: definicja logistyki, podstawowe zadania i cele, obszary zainteresowań, działalność logistyczna, nowoczesna logistyka, podejście...
Liczba stron: 22
-
Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Controlling bankowy - Opracowanie obejmuje zagadnienia: istota controllingu bankowego, składniki systemu, zarządzanie ryzykiem bankowym, planowanie finansowe, ocena efektywności banku, metoda poolu, metoda rynkowej...
Liczba stron: 11
-
Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
Outsourcing - Skład opracowania: definicja outsourcingu, korzyści z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdrożenia, główne elementy, wady umów, działalność przykładowej firmy....
Liczba stron: 9
-
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Organizacja wirtualna - praca - Skład pracy: przesłanki rozwoju sieci komputerowych, technik multimedialnych i rynku elektronicznego, globalizacja rynków elektronicznych jako czynnik rozwoju handlu, powiązania handlu...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Controlling logistyczny - Skład pracy: cele i zadania controllingu w logistyce, controlling jako system wspomagający zarządzanie logistyczne (schemat), zadania strategiczne, procedura wprowadzania controllingu...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Majątek obrotowy w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: zasady skutecznego zarządzania majątkiem obrotowym, pojęcie i podział kapitału obrotowego, kapitał obrotowy brutto i netto (kapitał pracujący tzw....
Liczba stron: 12
-
Rola i znaczenie ryzyka strategicznego - Skład opracowania: omówienie czym jest ryzyko, przesłanki zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka, kontrola i monitorowanie ryzyka, bezpieczeństwo informacji. (13...
Liczba stron: 13
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
Krótkie informacje z Kompendium
- Sterowanie jakością (kompleksowe sterowanie jakością) - Kompleksowe Sterowanie Jakością (ang. TQC - TOTAL QUALITY CONTROL) to filozofia jakości koncentrująca się na tym, jak wykonujemy pracę, a nie, jaki jest jej wynik.... (0.3 stron A4)
- Kompleksowe sterowanie jakością - To system organizacyjny ujmujący zespół najistotniejszych czynników, których oddziaływanie powoduje uzyskanie i utrzymanie ekonomicznie najkorzystniejszej jakości wyrobu we wszystkich stadiach jego istnienia.
(0.1 stron A4)
- Zarządzanie jakością i przez jakość - TQM - Współcześnie najdoskonalszą formą zarządzania jakością w przedsiębiorstwie jest zarządzanie przez jakość (TQM).
Idea zarządzania przez jakość sprowadza się do uznania, że wszystkie materialne oraz niematerialne składniki... (0.4 stron A4)
- Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM - To nastawienie kultury organizacji na zadowolenie klientów przez zastosowanie zintegrowanego systemu narzędzi, metod i szkolenia. TQM wiąże się z ustawicznym doskonaleniem procesów stosowanych w organizacji,... (0.5 stron A4)
- ISO 9004 - ISO 9004 to międzynarodowa norma dotycząca zarządzania jakością, została wydana w 2009 roku przez International Organization for Standardization (ISO). Norma ta ma na celu pomoc... (1.4 stron A4)
|