Komunikacja interpersonalna
-
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja społeczna - referat - Skład pracy: historia komunikacji społecznej, geneza i definicja oraz środki i nośniki komunikowania, proces oraz pola realizacji komunikacji społecznej, funkcje...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja interpersonalna - praca licencjacka - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: aspekty komunikacji - w tym definicja komunikowania, komunikacji, nadawcy, kanału komunikacyjnego, kodowania i...
Liczba stron: 58 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Komunikacja werbalna i niewerbalna - prezentacja - Prezentacja z podstaw zarządzania na temat komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Na jej slajdach zawarto takie zagadnienia jak m.in.: komunikacja mimiką,...
Liczba stron: 47
-
Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Psychologia zarządzania - wykłady - Zbiór informacji z psychologii zarządzania zorganizowane w formie wykładów. W tekście omówiono m.in. takie zagadnienia jak: definicja psychologii psychologia pracy...
Liczba stron: 25
-
Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
Liczba stron: 10
-
Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
Liczba stron: 3
-
Selekcja pracowników - Skład pracy: definicja i etapy procesu selekcji kandydatów, zapoznanie się z pisemnymi ofertami kandydatów (podanie, CV, dokumenty), wstępna selekcja kwalifikacyjna,...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Liczba stron: 14
-
Język wpływu czyli komunikowanie perswazyjne - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat języka wpływu czyli komunikowania perswazyjnego i manipulacji. W prezentacji poruszono takie zagadnienia jak m.in.: moc...
Liczba stron: 64
-
Rewolucja przemysłowa na ziemiach polskich w XIX wieku - Skład opracowania: rewolucja przemysłowa w Polsce - informacje wstępne, początki przewrotu technicznego na ziemiach polskich, rozwój przemysłu ciężkiego, rozwój przemysłu...
Liczba stron: 19 - ✅Przypisy
-
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Liczba stron: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Japońskie systemy sterowania - Just in time i Kanban - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak: historia just in time, cechy charakterystyczne systemów produkcyjnych i systemów just in time...
Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
Liczba stron: 31
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
Krótkie informacje z Kompendium
- Komunikacja pozawerbalna - To:
• wszelka komunikacja które nie posługuje się słowami albo unika słów do przekazywania szerszego znaczenia niż słownikowa
• często polega na wyrazie twarzy , ruchach ciała... (0.2 stron A4)
- Bariery skutecznej komunikacji - To:
1) Cechy nadawcy: sprzeczne lub nie spójne sygnały niewiarygodność w przedmiocie wiadomości niechęć do komunikowania się
2) Cechy odbiorcy: brak nawyku słuchania uprzedzenia w przedmiocie wiadomości
3)... (0.3 stron A4)
- Formy komunikacji interpersonalnej - To:
• komunikacja ustna - rozmowa bezpośrednia, dyskusje grupowe, rozmowy telefoniczne i inne okoliczności, w których słowo mówione jest wykorzystywane do przekazywania treści. Ma miejsce w... (0.2 stron A4)
- Cele informacyjne promocji - Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu do osiągnięcia tego celu firma może posługiwać się ośmioma podstawowymi... (0.3 stron A4)
- Poziome komunikowanie się - Komunikacja przepływająca w poziomie w ramach organizacji, obejmuje kolegów i osoby zajmujące równorzędne stanowiska w hierarchii organizacyjnej, może obejmować osoby z kilku różnych jednostek organizacyjnych.
Jest... (0.2 stron A4)
|