Komunikacja interpersonalna
-
Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
Ilość stron A4: 16 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja społeczna - referat - Skład pracy: historia komunikacji społecznej, geneza i definicja oraz środki i nośniki komunikowania, proces oraz pola realizacji komunikacji społecznej, funkcje...
Ilość stron A4: 5 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Komunikacja interpersonalna - praca licencjacka - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: aspekty komunikacji - w tym definicja:
• komunikowania
• komunikacji
• nadawcy
• kanału komunikacyjnego
• kodowania i...
Ilość stron A4: 58 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Psychologia zarządzania - wykłady - Zbiór informacji z psychologii zarządzania zorganizowane w formie wykładów. W tekście omówiono m.in. takie zagadnienia jak: definicja psychologii psychologia pracy...
Ilość stron A4: 25
Krótkie informacje z Kompendium
- Komunikacja pozawerbalna - To:
• wszelka komunikacja które nie posługuje się słowami albo unika słów do przekazywania szerszego znaczenia niż słownikowa
• często polega na wyrazie twarzy , ruchach ciała... (0.2 stron A4)
- Bariery skutecznej komunikacji - To:
1) Cechy nadawcy: sprzeczne lub nie spójne sygnały niewiarygodność w przedmiocie wiadomości niechęć do komunikowania się
2) Cechy odbiorcy: brak nawyku słuchania uprzedzenia w przedmiocie wiadomości
3)... (0.3 stron A4)
- Formy komunikacji interpersonalnej - To:
• komunikacja ustna - rozmowa bezpośrednia, dyskusje grupowe, rozmowy telefoniczne i inne okoliczności, w których słowo mówione jest wykorzystywane do przekazywania treści. Ma miejsce w... (0.2 stron A4)
- Cele informacyjne promocji - Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu do osiągnięcia tego celu firma może posługiwać się ośmioma podstawowymi... (0.3 stron A4)
- Poziome komunikowanie się - Komunikacja przepływająca w poziomie w ramach organizacji, obejmuje kolegów i osoby zajmujące równorzędne stanowiska w hierarchii organizacyjnej, może obejmować osoby z kilku różnych jednostek organizacyjnych.
Jest... (0.2 stron A4)
|