Komunikacja marketingowa
-
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja werbalna i niewerbalna - prezentacja - Prezentacja z podstaw zarządzania na temat komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Na jej slajdach zawarto takie zagadnienia jak m.in.: komunikacja mimiką,...
Liczba stron: 47
-
Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Komunikacja społeczna - referat - Skład pracy: historia komunikacji społecznej, geneza i definicja oraz środki i nośniki komunikowania, proces oraz pola realizacji komunikacji społecznej, funkcje...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja interpersonalna - praca licencjacka - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: aspekty komunikacji - w tym definicja komunikowania, komunikacji, nadawcy, kanału komunikacyjnego, kodowania i...
Liczba stron: 58 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Liczba stron: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
Liczba stron: 14
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
Liczba stron: 10
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Liczba stron: 17
-
Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
Liczba stron: 3
-
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia
-
Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
Liczba stron: 8
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Liczba stron: 8
-
Selekcja pracowników - Skład pracy: definicja i etapy procesu selekcji kandydatów, zapoznanie się z pisemnymi ofertami kandydatów (podanie, CV, dokumenty), wstępna selekcja kwalifikacyjna,...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
Liczba stron: 5
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Liczba stron: 13
-
Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Psychologia zarządzania - wykłady - Zbiór informacji z psychologii zarządzania zorganizowane w formie wykładów. W tekście omówiono m.in. takie zagadnienia jak: definicja psychologii psychologia pracy...
Liczba stron: 25
-
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej - Opracowanie składa się z następujących elementów: schemat 5 faz procesu formułowania strategii marketingowej oraz omówienie faz - analiza otoczenia i...
Liczba stron: 5 - ✅Przypisy
-
Biznes plan kafejki internetowej - Skład tego biznes planu to analiza marketingowa z oceną polskiego rynku internetowego, założenia planu finansowego z prognozą kosztów, rachunku zysków...
Liczba stron: 19
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Liczba stron: 26
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Liczba stron: 14
-
Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Komunikacja pozawerbalna - To:
• wszelka komunikacja które nie posługuje się słowami albo unika słów do przekazywania szerszego znaczenia niż słownikowa
• często polega na wyrazie twarzy , ruchach ciała... (0.2 stron A4)
- Formy komunikacji interpersonalnej - To:
• komunikacja ustna - rozmowa bezpośrednia, dyskusje grupowe, rozmowy telefoniczne i inne okoliczności, w których słowo mówione jest wykorzystywane do przekazywania treści. Ma miejsce w... (0.2 stron A4)
- Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To
1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi
2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto
3. Dystrybucja – (Place) – kanały... (0.2 stron A4)
- Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi lub firmy (także sklepu, placówki usługowej itp.) nadana im na... (0.3 stron A4)
- 4C - Marketingowe 4C to jeden z modeli marketingowych, który jest rozwinięciem klasycznego modelu marketingowego 4P (Product, Price, Place, Promotion).
Model 4C wprowadza dodatkowe elementy, aby bardziej adekwatnie... (1 stron A4)
|