Komunikacja marketingowa
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Ilość stron A4: 35
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy
-
Zagadnienia na egzamin z przedsiębiorczości - opracowanie - Opracowanie zagadnień na egzamin z przedmiotu Przedsiębiorczość. Pytania dotyczą takich tematów jak m.in.: zarządzanie, marketing, ekonomia (mikroekonomia i makroekonomia).
W opracowaniu...
Ilość stron A4: 58
Krótkie informacje z Kompendium
- Komunikacja pozawerbalna - To:
• wszelka komunikacja które nie posługuje się słowami albo unika słów do przekazywania szerszego znaczenia niż słownikowa
• często polega na wyrazie twarzy , ruchach ciała... (0.2 stron A4)
- Formy komunikacji interpersonalnej - To:
• komunikacja ustna - rozmowa bezpośrednia, dyskusje grupowe, rozmowy telefoniczne i inne okoliczności, w których słowo mówione jest wykorzystywane do przekazywania treści. Ma miejsce w... (0.2 stron A4)
- Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To
1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi
2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto
3. Dystrybucja – (Place) – kanały... (0.2 stron A4)
- 4C - Marketingowe 4C to jeden z modeli marketingowych, który jest rozwinięciem klasycznego modelu marketingowego 4P (Product, Price, Place, Promotion).
Model 4C wprowadza dodatkowe elementy, aby bardziej adekwatnie... (1 stron A4)
- Koncepcja marketingowa - Opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej... (0.4 stron A4)
|