Komunikacja werbalna
-
Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Komunikacja interpersonalna - praca licencjacka - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: aspekty komunikacji - w tym definicja:
• komunikowania
• komunikacji
• nadawcy
• kanału komunikacyjnego
• kodowania i...
Ilość stron A4: 58 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Psychologia zarządzania - wykłady - Zbiór informacji z psychologii zarządzania zorganizowane w formie wykładów. W tekście omówiono m.in. takie zagadnienia jak: definicja psychologii psychologia pracy...
Ilość stron A4: 25
-
Komunikacja werbalna i niewerbalna - prezentacja - Prezentacja z podstaw zarządzania na temat komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Na jej slajdach zawarto takie zagadnienia jak m.in.: komunikacja mimiką,...
Ilość stron A4: 47
Krótkie informacje z Kompendium
- Proces komunikowania się z klientem w agroturystyce - W procesie komunikacji interpersonalnej bardzo ważne jest pierwsze wrażenie. To pierwsze wrażenie pozostaje na długo i ma bardzo silny wpływ na zachowanie klienta w przyszłości.... (1.5 stron A4)
- Komunikacja pozawerbalna - To:
• wszelka komunikacja które nie posługuje się słowami albo unika słów do przekazywania szerszego znaczenia niż słownikowa
• często polega na wyrazie twarzy , ruchach ciała... (0.2 stron A4)
- Formy komunikacji interpersonalnej - To:
• komunikacja ustna - rozmowa bezpośrednia, dyskusje grupowe, rozmowy telefoniczne i inne okoliczności, w których słowo mówione jest wykorzystywane do przekazywania treści. Ma miejsce w... (0.2 stron A4)
- Funkcje marki - wykorzystywana w celu odróżnienia danego produktu od produktów konkurencyjnych.
Spełniać może ona trojaką funkcję:
Identyfikacyjną (pozwala odróżniać produkt od dóbr, usług i organizacji konkurencyjnych. Marka... (0.6 stron A4)
- Poziome komunikowanie się - Komunikacja przepływająca w poziomie w ramach organizacji, obejmuje kolegów i osoby zajmujące równorzędne stanowiska w hierarchii organizacyjnej, może obejmować osoby z kilku różnych jednostek organizacyjnych.
Jest... (0.2 stron A4)
|