Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
przykładowa analiza marketingowa | rozliczenia gotówkowe | dobra Giffena | analiza ryzyka | negocjacje cenowe | kluczowe czynniki sukcesu | instrumenty polityki fiskalnej | bilans |

Komunikowanie


  • Język wpływu czyli komunikowanie perswazyjne - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat języka wpływu czyli komunikowania perswazyjnego i manipulacji. W prezentacji poruszono takie zagadnienia jak m.in.: moc...
    Liczba stron: 64

  • Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
    Liczba stron: 22

  • Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Komunikacja społeczna - referat - Skład pracy: historia komunikacji społecznej, geneza i definicja oraz środki i nośniki komunikowania, proces oraz pola realizacji komunikacji społecznej, funkcje...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia

  • Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna - prezentacja - Prezentacja z podstaw zarządzania na temat komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Na jej slajdach zawarto takie zagadnienia jak m.in.: komunikacja mimiką,...
    Liczba stron: 47

  • Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
    Liczba stron: 3

  • Komunikacja interpersonalna - praca licencjacka - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: aspekty komunikacji - w tym definicja komunikowania, komunikacji, nadawcy, kanału komunikacyjnego, kodowania i...
    Liczba stron: 58 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia

  • Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Liczba stron: 14

  • Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Liczba stron: 30 - ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Pionowe komunikowanie - Obejmuje porozumiewanie się w górę i w dół wzdłuż linii podporządkowania się w organizacji, odbywa się pomiędzy menedżerami i ich podwładnymi i może obejmować kilka... (0.2 stron A4)
  • Propaganda - To proces tworzenia opinii, postaw zachowań jakiejś części społeczeństwa, zgodnie z intencją ją uprawiającego. Można wyróżnić dwa rodzaje propagandy: a) Komunikowanie informacyjne – czyli instruowanie, dzielenie... (0.2 stron A4)
  • Etapy badania rynku - To: 1. Przygotowanie badania; 2. Realizacja badania; 3. Analiza i interpretacja wyników; 4. Komunikowanie wyników (raport z badań). (0.1 stron A4)
  • Poziome komunikowanie się - Komunikacja przepływająca w poziomie w ramach organizacji, obejmuje kolegów i osoby zajmujące równorzędne stanowiska w hierarchii organizacyjnej, może obejmować osoby z kilku różnych jednostek organizacyjnych. Jest... (0.2 stron A4)
  • Komunikacja nieformalna - Nieformalne komunikowanie się to z pewnością sieć pogłosek. Nie należy jednak mylić sieci pogłosek z urzędowymi informacjami, które kierownictwo chce przekazać ustnie. Składa się ona... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii