Koncepcja 4C
-
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
Liczba stron: 3
-
Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
Liczba stron: 6
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Liczba stron: 16
-
Lean management - referat - Skład referatu to: istota i geneza koncepcji lean management (LM), dywestycje i cele działań dywestycyjnych, charakterystyka LM, cechy charakterystyczne koncepcji,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Liczba stron: 37
-
Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
Liczba stron: 10
-
Just in time - referat - W skład pracy wchodzi: definicja i elementy systemów JiT, Just in time w produkcji, system działania, przyczyny strat powstających w...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
Liczba stron: 5
-
Wykłady z logistyki - opracowanie - Zbiór podstawowych definicji, zagadnień i podziałów w logistyce: geneza i znaczenia logistyki, logistyka tradycyjna a logistyka nowoczesna, podstawowe obszary działań...
Liczba stron: 16
-
Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia - Skład pracy: definicja motywacji, teoria (koncepcja) wzmocnienia, wzmacnianie pozytywne (motywacja pozytywna), unikanie, kara (motywacja negatywna), eliminacja, teoria X i Y...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
Liczba stron: 7
-
CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Wydatki publiczne - Skład pracy: ogólna charakterystyka budżetu państwa, funkcje budżetu szczebla centralnego i lokalnego (funkcja fiskalna, redystrybucyjna, stymulacyjna), wydatki publiczne - zależność,...
Liczba stron: 17 - ✅Przypisy
-
Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
Liczba stron: 17
-
Outsourcing - referat - Referat z bibliografią i przypisami, który porusza takie zagadnienia jak m.in.: geneza i definicja outsourcingu (outside-resource-using), outsourcing wewnętrzny i zewnętrzny,...
Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Człowiek przedsiębiorczy - Skład pracy: definicja potrzeby, schemat zachowania człowieka w ujęciu modelowym, podstawa procesu motywacyjnego (schemat), wartość potrzeb a motywacja, teoria potrzeb...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Proces motywowania - referat - Skład pracy: teorie motywacji, koncepcja psychodynamiczna, behawiorystyczna i poznawcza, różne definicje motywacji, powstawanie motywów, model hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa, zdefiniowanie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
Liczba stron: 58
-
Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak: koncepcja cyklu życia produktu (CŻP), charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg P....
Liczba stron: 11
-
Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania to m.in. omówienie następujących zagadnień: definicja zarządzania strategicznego użytkownicy analizy strategicznej metodyka planowania makrootoczenie i jego składniki otoczenie...
Liczba stron: 32
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
Krótkie informacje z Kompendium
- Nowoczesna logistyka - Jest i opisywana jako:
1. zasada, koncepcja myślenia
2. zintegrowany system i proces podejmowania decyzji z zarządzeniem i fizycznym obiegiem towarów i informacji.
3. skoordynowania, zintegrowana funkcja przedsiębiorstwa
4.... (0.4 stron A4)
- Koncepcja celów polityki pieniężnej - Wyróżniamy:
1. koncepcja Keynesowska
2. koncepcja monetarystyczna
3. koncepcja stabilności zewnętrznej
4. koncepcja celów inflacyjnych
KONCEPCJA KEYNESOWSKA Cel finalny: wzrost gospodarczy i pełne zatrudnienie w warunkach równowagi gospodarczej. Cel... (1 stron A4)
- Koncepcja działania niezróżnicowanego - Rynek traktuje się jako całość. W stosunku do wszystkich konsumentów opracowuje się uniwersalną, odwołującą się do 'przeciętnego' lub 'typowego' konsumenta strukturę marketingu-mix (produkt, cena, dystrybucja,... (0.3 stron A4)
- Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku.
Sama koncepcja marketingu narodziła się w... (0.3 stron A4)
- Koncepcja marketingowa - Opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej... (0.4 stron A4)
|