Konflikt w organizacji
-
Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rodzaje konfliktów w organizacji - Skład opracowania: podział i charakterystyka konfliktów - konflikty racjonalne i irracjonalne, jawne i ukryte, konflikty między jednostkami, konflikt między jednostką...
Liczba stron: 3
-
Kierowanie konfliktem w organizacji - referat - Skład pracy: definicja konfliktu, bezpośrednie przyczyny ich powstawania w przedsiębiorstwie, poziomy (intraindywidualny poziom konfliktu, interpersonalny, międzygrupowy i międzyorganizacyjny) i ich...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
Liczba stron: 31
-
Psychologia zarządzania - referat - Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Podstawy socjologii - Definicje, zagadnienia, krótkie charakterystyki myślicieli (Platon, Arystoteles, Św. Augustyn, Tomasz z Akwinu, Nicolo Machiavelli, Tomasz Morus), prekursorzy i narodziny socjologii...
Liczba stron: 26
-
Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
Liczba stron: 2
-
Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
Liczba stron: 8
-
Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
Liczba stron: 10
-
Zagadnienia dziedziny zarządzania i organizacji - Zbiór zagadnień i definicji z podstaw zarządzania i organizacji, a w nich m.in.: definicja i podstawowe funkcje zarządzania wg Fayola,...
Liczba stron: 31
-
Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Definicje z dziedziny psychologii - Zbiór kilkudziesięciu definicji, a w nim m.in. definicja poznania społecznego, oszczędność poznawcza, schematy, efekt pierwszeństwa i uporczywości, heurestyki wydawania sądów,...
Liczba stron: 8
-
Menedżer w roli lidera mian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
Liczba stron: 20 - ✅Przypisy
-
Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data...
Liczba stron: 12
-
Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa - rodzaje struktur oraz ich wady i zalety - Omówienie 7 modeli organizacji przedsiębiorstwa: struktura liniowa, funkcjonalna, sztabowo-liniowa, dywizjonalna, zadaniowa, macierzowa, hybrydowa. Do każdej struktury dołączona jest charakterystyka, schemat...
Liczba stron: 12
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
Liczba stron: 8
-
Zarządzanie wiedzą - referat - Skład referatu: geneza zarządzania wiedzą, definicje i podejścia, cechy wiedzy (dominacja, niewyczerpalność, symultaniczność, nieliniowość), podejście japońskie (wg Nonaki i Takeuchiego),...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
Liczba stron: 9
-
Program skutecznego motywowania - Skład opracowania: znaczenie motywacji, wcześniejsze poglądy na motywację w organizacjach, model tradycyjny (Frederick W. Taylor), model stosunków współdziałania (Elton Mayo),...
Liczba stron: 26
-
Struktura organizacyjna firmy - Projekt napisany na przykładzie firmy. Skład opracowania: opis firmy, obszar działania, schemat struktury organizacyjnej, opis odpowiedzialności i zakres funkcji stanowisk...
Liczba stron: 17
-
Idea merkantylizmu - Skład opracowania: powstanie idei (od XV wieku, przez wyprawy kolonialne aż do rewolucji cen), przedstawiciele merkantylizmu, istota doktryny - poglądy...
Liczba stron: 5
-
Logistyka w organizacjach non profit - referat - Skład pracy: wyjaśnienie czym są organizacje non profit, jaka jest rola logistyki w organizacjach tego typu, automatyczna identyfikacja w służbie...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia
|