Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
public relations | szczeble zarządzania | kryzys gospodarczy | home banking | prezentacje z zarządzania | rentowność aktywów | gospodarka rynkowa | spółki osobowe |

Konsument


  • Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia

  • Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
    Liczba stron: 9

  • Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
    Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Konsument w Marketingu - To: - podejmowanie decyzji – konsument racjonalny, aktywny - zachowania impulsywne – kategoryzacja produktów – decyzji - rodzaje kategorii decyzji – w jakich sytuacjach są podejmowane (0.1 stron A4)
  • Cechy preferencji konsumenta - Preferencje konsumenta odbijają jego pragnienia, a także oceny ważności i przydatności poszczególnych dóbr. Preferencje określają co konsument chciałby mieć. Odgrywają więc one decydującą rolę przy... (0.7 stron A4)
  • Determinanty popytu - To: • Dochody konsumentów • Ceny dóbr substytucyjnych i komplementarnych • Przewidywania cen relatywnych ( przewidywania inflacyjne) • Liczba ludności • Gusty i preferencje • Efekt naśladownictwa i demonstracji : -... (0.3 stron A4)
  • Teoria zachowań konsumenta - Podstawowym celem działalności konsumenta jest maksymalne zaspokojenie potrzeb. Konsument jest podmiotem gospodarującym, który zaspokaja swoje potrzeby poprzez konsumpcję dóbr i usług. Dobra konsumpcyjne i... (0.3 stron A4)
  • Satysfakcja konsumenta - Konsument zadowolony z jakości nabytego produktu niechętnie kupuje produkty innych firm. Badania przeprowadzone wśród szwedzkich konsumentów wskazują, ze jakość nabytego produktu wpływa na satysfakcję konsumentów,... (0.8 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii