Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
opakowania | coaching | Kaizen | PHARE | TQM | teoria potrzeb | rodzaje spółek | model 7S |

Konsument na rynku


  • Pytania testowe z mikroekonomii - Ponad 160 pytań testowych na egzamin z badania rynku, a w nich m.in.: barometr rynku, bariery wejścia na rynek producentów...
    Ilość stron A4: 16

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera. Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
    Ilość stron A4: 2

  • Teoria racjonalnego wyboru konsumenta - Skład opracowania: maksymalizacja poziomu użyteczności, teoria użyteczności, użyteczność krańcowa, krzywa użyteczności całkowitej i krańcowej, prawo malejącej użyteczności krańcowej (I prawo...
    Ilość stron A4: 7

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Ilość stron A4: 16

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
    Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Analiza finansowa Avon Cosmetics Polska - Analiza finansowa przedsiębiorstwa Avon za lata 1996-2001, która zawiera takie elementy jak m.in.: prezentacja firmy Avon Cosmetics Polska, analiza SWOT...
    Ilość stron A4: 24

  • Wykłady z mikroekonomii - prezentacja - Wykłady z mikroekonomii w formie prezentacji Power Point, a w nich omówienie m.in. takich zagadnień jak: ekonomiczny aspekt ludzkiej działalności...
    Ilość stron A4: 72

  • Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
    Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik. W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Teoria zachowań konsumenta - Podstawowym celem działalności konsumenta jest maksymalne zaspokojenie potrzeb. Konsument jest podmiotem gospodarującym, który zaspokaja swoje potrzeby poprzez konsumpcję dóbr i usług. Dobra konsumpcyjne i... (0.3 stron A4)
  • Determinanty popytu - To: • Dochody konsumentów • Ceny dóbr substytucyjnych i komplementarnych • Przewidywania cen relatywnych ( przewidywania inflacyjne) • Liczba ludności • Gusty i preferencje • Efekt naśladownictwa i demonstracji :... (0.3 stron A4)
  • Racjonalny wybór konsumenta - Model decyzji konsumenta zakłada, że konsument, przy istniejącym ograniczeniu budżetowym, dąży do maksymalizacji swojej użyteczności. Decyzje są podejmowane w oparciu o preferencje i możliwości finansowe,... (0.8 stron A4)
  • Pozycjonowanie produktu - Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom. Stąd też - bez względu na to, czy przedsiębiorstwo oferuje produkt dla rynku... (0.3 stron A4)
  • Satysfakcja konsumenta - Konsument zadowolony z jakości nabytego produktu niechętnie kupuje produkty innych firm. Badania przeprowadzone wśród szwedzkich konsumentów wskazują, ze jakość nabytego produktu wpływa na satysfakcję konsumentów,... (0.8 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii