Konsument na rynku
-
Pytania testowe z mikroekonomii - Ponad 160 pytań testowych na egzamin z badania rynku, a w nich m.in.: barometr rynku, bariery wejścia na rynek producentów...
Ilość stron A4: 16
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
Ilość stron A4: 2
-
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta - Skład opracowania: maksymalizacja poziomu użyteczności, teoria użyteczności, użyteczność krańcowa, krzywa użyteczności całkowitej i krańcowej, prawo malejącej użyteczności krańcowej (I prawo...
Ilość stron A4: 7
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Analiza finansowa Avon Cosmetics Polska - Analiza finansowa przedsiębiorstwa Avon za lata 1996-2001, która zawiera takie elementy jak m.in.: prezentacja firmy Avon Cosmetics Polska, analiza SWOT...
Ilość stron A4: 24
-
Wykłady z mikroekonomii - prezentacja - Wykłady z mikroekonomii w formie prezentacji Power Point, a w nich omówienie m.in. takich zagadnień jak: ekonomiczny aspekt ludzkiej działalności...
Ilość stron A4: 72
-
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Teoria zachowań konsumenta - Podstawowym celem działalności konsumenta jest maksymalne zaspokojenie potrzeb. Konsument jest podmiotem gospodarującym, który zaspokaja swoje potrzeby poprzez konsumpcję dóbr i usług. Dobra konsumpcyjne i... (0.3 stron A4)
- Determinanty popytu - To:
• Dochody konsumentów
• Ceny dóbr substytucyjnych i komplementarnych
• Przewidywania cen relatywnych ( przewidywania inflacyjne)
• Liczba ludności
• Gusty i preferencje
• Efekt naśladownictwa i demonstracji :... (0.3 stron A4)
- Racjonalny wybór konsumenta - Model decyzji konsumenta zakłada, że konsument, przy istniejącym ograniczeniu budżetowym, dąży do maksymalizacji swojej użyteczności.
Decyzje są podejmowane w oparciu o preferencje i możliwości finansowe,... (0.8 stron A4)
- Pozycjonowanie produktu - Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom.
Stąd też - bez względu na to, czy przedsiębiorstwo oferuje produkt dla rynku... (0.3 stron A4)
- Satysfakcja konsumenta - Konsument zadowolony z jakości nabytego produktu niechętnie kupuje produkty innych firm. Badania przeprowadzone wśród szwedzkich konsumentów wskazują, ze jakość nabytego produktu wpływa na satysfakcję konsumentów,... (0.8 stron A4)
|