Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
pomiar ryzyka | Customer Care | emocje | badanie rynku | strategie produktowe | prezentacje z inwestycji | system motywacyjny | próg rentowności |

Kultura organizacji


  • Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
    Liczba stron: 8

  • Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
    Liczba stron: 31

  • Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data...
    Liczba stron: 12

  • Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Rodzaje konfliktów w organizacji - Skład opracowania: podział i charakterystyka konfliktów - konflikty racjonalne i irracjonalne, jawne i ukryte, konflikty między jednostkami, konflikt między jednostką...
    Liczba stron: 3

  • Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie kadrami - ściąga - Opracowane zagadnienia z zarządzania zasobami ludzkimi a w nich m.in.: kultura organizacyjna, proefektywnościowa, antyefektywnościowa, funkcja personalna, polityka personalna, model sita,...
    Liczba stron: 1

  • Test z podstaw zarządzania - 44 pytania testowe - 44 pytania testowe z podstaw zarządzania. Każde z pytań z 4 odpowiedziami do wyboru. Pytania dotyczą takich tematów jak np.:...
    Liczba stron: 4

  • Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
    Liczba stron: 37

  • Zarządzanie kompetencjami w organizacji - prezentacja - Prezentacja pt. Zarządzanie kompetencjami w organizacji (przedsiębiorstwie) przygotowana na przedmiot Podstawy organizacji i zarządzania. Wykonana została w programie Power Point....
    Liczba stron: 42

  • Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
    Liczba stron: 20 - ✅Przypisy

  • Analiza SWOT powiatu - Przykładowa analiza SWOT przeprowadzona dla powiatu, której podstawą jest określenie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Elementy pracy...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia

  • Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja - Prezentacja programu Power Point, w której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: organizacja ucząca się - jej pojęcie i znaczenie, cechy...
    Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia

  • Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia

  • Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa - rodzaje struktur oraz ich wady i zalety - Omówienie 7 modeli organizacji przedsiębiorstwa: struktura liniowa, funkcjonalna, sztabowo-liniowa, dywizjonalna, zadaniowa, macierzowa, hybrydowa. Do każdej struktury dołączona jest charakterystyka, schemat...
    Liczba stron: 12

  • Kierowanie konfliktem w organizacji - referat - Skład pracy: definicja konfliktu, bezpośrednie przyczyny ich powstawania w przedsiębiorstwie, poziomy (intraindywidualny poziom konfliktu, interpersonalny, międzygrupowy i międzyorganizacyjny) i ich...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
    Liczba stron: 2

  • Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia zarządzania - referat - Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny,...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
    Liczba stron: 8

  • Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok - Analiza SWOT firmy Reebok, w której znajdują się takie elementy jak m.in.: geneza powstania firmy Reebok, modele butów Reebok International...
    Liczba stron: 12

  • Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
    Liczba stron: 22

  • Podstawy socjologii - Definicje, zagadnienia, krótkie charakterystyki myślicieli (Platon, Arystoteles, Św. Augustyn, Tomasz z Akwinu, Nicolo Machiavelli, Tomasz Morus), prekursorzy i narodziny socjologii...
    Liczba stron: 26