Lojalność klienta
-
Zaufanie i lojalność e-klienta - referat - Referat (praca zaliczeniowa) z ważnego zagadnienia związanego z marketingiem czyli o zaufaniu i lojalności klienta internetowego (e-klienta).
W referacie poruszono takie...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Metody badania skuteczności promocji - opracowanie - Opracowanie omawia tematykę wybranych metod badania skuteczności promocji. Poruszono w nim takie zagadnienia jak m.in.: Reklama i jej definicja Public...
Ilość stron A4: 23 - ✅Przypisy
-
Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
Ilość stron A4: 7
-
Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Logistyczna obsługa klienta - Opracowanie omawia zagadnienia: pojęcie i znaczenie obsługi klienta, przykłady jej form i interpretacji, elementy, koszty i korzyści finansowe (wraz z...
Ilość stron A4: 17
-
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: idea i definicja merchandisingu lokalizacja jako element merchandisingu jak rozmieszczenie towarów...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
Ilość stron A4: 22
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Call Center jako kanał łączności z klientem banku - praca licencjacka - Praca licencjacka napisana w katedrze Marketingu. Jej pełen tytuł to: Call center jako kanał łączności z klientem na przykładzie banku...
Ilość stron A4: 75 - ✅Przypisy 💎Premium
Krótkie informacje z Kompendium
- Lojalność wobec marki (brand loyalty) - To urzeczywistniana w decyzjach nabywczych (a więc mierzalna) skłonność konsumentów do powtarzania wyboru tej samej marki spośród ogółu marek danej kategorii produktu lub usługi.
Lojalność... (0.1 stron A4)
- Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio,... (0.2 stron A4)
- Lojalność konsumenta wobec marki - W analizie zachowania nabywców bardzo ważną rolę odgrywa lojalność klientów, oznaczająca związek klienta z marką jego wierność w stosunku dokonywania zakupów jednej marki. Zależy ona... (1.7 stron A4)
- Wskaźniki satysfakcji klienta - Są one niezbędne do oceny zadowolenia i satysfakcji klienta.
Satysfakcję klienta charakteryzuje się jako wypadkową wpływu różnych cech produktu na postawę nabywcy czyli sumę wszystkich... (0.8 stron A4)
- Obsługa klienta - To zintegrowane zarządzanie działaniami logistycznymi w celu osiągnięcia niezbędnego poziomu zadowolenia klienta przy możliwie najniższych kosztach globalnych. Jest to swoista suma netto wszystkich działań netto.... (0.3 stron A4)
|