Mapa grup strategicznych
-
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
Liczba stron: 27
-
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) - Kolejna analiza strategiczna przeprowadzona dla Małopolskiego Browaru Strzelec. W skład tej analizy wchodzą takie elementy jak: charakterystyka firmy i asortymentu,...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
Liczba stron: 20
-
Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono m.in. takie zagadnienia jak: metody badania otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa, analiza 5 sił Portera,...
Liczba stron: 43
-
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
Liczba stron: 19
-
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego - Skład analizy: historia i przedmiot działalności spółki, misja i cele, struktura organizacyjna, analiza makrootoczenia (+ schemat), charakterystyka otoczeń (otoczenie ekonomiczne,...
Liczba stron: 28
-
Analiza strategiczna Sony-Ericsson (m.in.: SWOT, 5 sił Portera, macierz BCG) - Ciekawie przeprowadzona analiza strategiczna firmy Sony-Ericsson, która może być inspiracją do przeprowadzenia własnej analizy. Nie można ona być jednak źródłem...
Liczba stron: 12
-
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
Liczba stron: 26
-
Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania to m.in. omówienie następujących zagadnień: definicja zarządzania strategicznego użytkownicy analizy strategicznej metodyka planowania makrootoczenie i jego składniki otoczenie...
Liczba stron: 32
-
Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - Obszerna praca na temat analizy portfelowej, a w niej m.in.: modele analizy portfelowej, jej geneza i istota schemat ogólnej...
Liczba stron: 77 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Alianse strategiczne - referat - Skład pracy: wstępne informacje o nowej orientacji przedsiębiorstw, korporacjach transnarodowych i glogalizacji, pojęcie, cele i przyczyny aliansów strategicznych przedsiębiorstw, AS...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza SWOT powiatu - Przykładowa analiza SWOT przeprowadzona dla powiatu, której podstawą jest określenie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Elementy pracy...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia
-
Definicje z mikroekonomii - Zbiór ponad 120 definicji i pojęć z podstaw ekonomii i mikroekonomii, a w nim takie pojęcia jak m.in.: rzadkość, koszt,...
Liczba stron: 12
-
Geografia fizyczna - ściąga - Omówienie ponad 100 zagadnień z geograii fizycznej dotyczących takich tematów jak między innymi: mapa, budowa wszechświata i układu słonecznego, atmosfera...
Liczba stron: 22
-
Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
Liczba stron: 15
-
Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
Liczba stron: 4
-
Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Skład pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, zasoby przedsiębiorstwa, formułowanie misji...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Bancassurance - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono m.in. takie zagadnienia jak: definicja bancassurance, segmenty działalności ubezpieczonej, oferta bancassurance, przyczyny podejmowania...
Liczba stron: 17
-
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej - Opracowanie składa się z następujących elementów: schemat 5 faz procesu formułowania strategii marketingowej oraz omówienie faz - analiza otoczenia i...
Liczba stron: 5 - ✅Przypisy
-
Człowiek w procesie pracy - Skład pracy: osobowość i jej podział, cechy osobowości człowieka, motywy ludzkiego działania, teoria potrzeb wg A. H. Maslova, siedem podstawowy...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Liczba stron: 8
-
Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
Liczba stron: 14
-
Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie - praca licencjacka - Praca licencjacka na temat zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, w tym Total Quality Management (TQM). W skład pracy wchodzą takie elementy...
Liczba stron: 41 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Analiza ryzyka - referat - Skład pracy: definicja ryzyka, kryteria podziału - podział ogólny (właściwe, subiektywne, obiektywne), związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (stałe i niestałe), związane...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Test na egzamin z zarządzania strategicznego - Przykładowy test na egzamin z zarządzania strategicznego. 68 pytań testowych, do każdego z nich 3 lub 4 możliwe odpowiedzi.
Pytania dotyczą...
Liczba stron: 5
-
Podstawy mikroekonomii - wykłady - Skład opracowania: problem rzadkości i potrzeby, piramida potrzeb, czynniki produkcji, krzywa możliwości produkcyjnych, ograniczoność zasobów, alokacja, koszt alternatywny, racjonalność, rachunek...
Liczba stron: 33
-
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
Liczba stron: 55
-
Biznes plan kawiarni - Skład pracy: forma organizacyjno – prawna przedsiębiorstwa, planowany skład majątku, struktura organizacyjna, zarząd spółki jawnej, przedmiot działalności, przedmiot inwestycji, nakłady...
Liczba stron: 14
Krótkie informacje z Kompendium
- Jakich informacji dostarcza mapa grup strategicznych? - • Do jakiej grupy strategicznej należy badane przez ciebie przedsiębiorstwo
• Jakich firma ma konkurentów
• Jakie strategie realizowane są w innych grupach strategicznych
• Jakie główne czynniki... (0.7 stron A4)
- Metody analizy otoczenia przedsiębiorstwa - Metody analizy otoczenia przedsiębiorstwa to zbiór metod (technik, narzędzi), które można wykorzystać w analizie otoczenia, w diagnozowaniu potencjału przedsiębiorstwa i projektowaniu wariantów strategicznych (wskazanie na... (0.6 stron A4)
- Jakie znasz metody analizy otoczenia dalszego i bliższego? - Są to:
Metody analizy otoczenia dalszego:
• Opinie ekspertów
• Ekstrapolacja trendów
• Metody scenariuszowe
• Modelowanie symulacyjne
• Burza mózgów
• Modele przyczynowe
• Analiza luki strategicznej
• Metoda delficka
• Analiza morfologiczna
• Drzewo... (0.3 stron A4)
- Jak zbudować mapę grup strategicznych? - Skup się na realizacji najważniejszych etapów budowy:
• Zbuduj listę firm w sektorze
• Określ ich udział w rynku
• Określ kryteria najbardziej różnicujące strategię, wykorzystaj standardową listę... (0.3 stron A4)
- Mapa percepcji rynku - marek - To układ dwubiegunowych osi współrzędnych, które wyznaczają istotne dla docelowych klientów fizyczne, użytkowe lub psychologiczne cechy marek produktu (usługi) danej kategorii.
Mapa percepcji rynku obrazuje... (0.3 stron A4)
|