Marka
-
Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
Liczba stron: 17
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Liczba stron: 21
-
Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
Liczba stron: 72
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
Liczba stron: 37
-
Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
Liczba stron: 9
-
Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
Liczba stron: 7
-
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: idea i definicja merchandisingu lokalizacja jako element merchandisingu jak rozmieszczenie towarów...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
Liczba stron: 6
-
Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
Liczba stron: 19
-
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy...
Liczba stron: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Liczba stron: 14
-
Zarządzanie biznesami rodzinnymi - prezentacja - Prezentacja programu Power Point omawiająca m.in. takie zagadnienia jak: źródła wzrostu zainteresowania rozwojem biznesami rodzinnymi (family business, przedsiębiorstwa rodzinne -...
Liczba stron: 14
-
Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
Liczba stron: 19
-
Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rola marketingu w przedsiębiorstwie - referat - Praca zaliczeniowa z przedmiotu Marketing, w której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: ujęcia i definicje marketingu rola marketingu w działalności...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
Liczba stron: 36 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
TQM a wizerunek przedsiębiorstwa - W pracy tej poruszono takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja TQM, historia i rozwój idei 14 zaleceń dla kierownictw przedsiębiorstw w...
Liczba stron: 48 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) - Analiza strategiczna zawiera takie elementy jak m.in.: status formalno-prawny oraz przedmiot działalności firmy, struktura produkcji i sprzedaży, struktura asortymentowa, sieć...
Liczba stron: 39 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
Liczba stron: 29
-
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka - Praca na temat czarnego Public Relations stosowanego w kampaniach wyborczych. Można ją potraktować zarówno jako pracę licencjacką, jak i pracę...
Liczba stron: 66 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
Liczba stron: 2
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Liczba stron: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
Krótkie informacje z Kompendium
- Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone... (0.2 stron A4)
- Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).
Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np.... (0.3 stron A4)
- Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna - pierwotnie zastosowana do oznaczenia jakiegoś produktu (usługi) - jest następnie... (0.3 stron A4)
- Czym jest marka - Marka:
• W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka
• Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub... (0.3 stron A4)
- Marka wg definicji American Marketing Association - American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób:
"Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich... (0.6 stron A4)
|