Top strony
Wyszukiwarka serwisu
ryzyko w zarządzaniu | struktura organizacyjna firmy | transformacja gospodarcza w Polsce | linia budżetowa | etapy analizy strategicznej | public relations | cykl życia marki | wykłady z geografii ekonomicznej | sponsoring | zysk netto | zarządzanie marketingowe | udział w rynku |

Marka produktu


  • Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
    Liczba stron: 17

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Liczba stron: 21

  • Atrybuty produktu - Skład opracowania: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki oraz jej cykl życia, pozycjonowanie marki (etapy pozycjonowania), prawa,...
    Liczba stron: 9

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Liczba stron: 6

  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Liczba stron: 36 - ✅Bibliografia

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
    Liczba stron: 37

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Liczba stron: 72

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Liczba stron: 7

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy...
    Liczba stron: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) - Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji,...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
    Liczba stron: 19

  • Zarządzanie biznesami rodzinnymi - prezentacja - Prezentacja programu Power Point omawiająca m.in. takie zagadnienia jak: źródła wzrostu zainteresowania rozwojem biznesami rodzinnymi (family business, przedsiębiorstwa rodzinne -...
    Liczba stron: 14

  • Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak: koncepcja cyklu życia produktu (CŻP), charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg P....
    Liczba stron: 11

  • Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora - Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
    Liczba stron: 10

  • Produkt - praca teoretyczna (referat) - Skład pracy: pojęcie produktu, jego istota i poziomy (istota - rdzeń produktu, produkt rzeczywisty i poszerzony), klasyfikacja produktów (częstego zakupu,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Liczba stron: 29

  • Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
    Liczba stron: 5

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
    Liczba stron: 46

  • Studium przypadku sieci fast food - case study - Studium przypadku na przykładzie sieci fast food, a w nim m.in.: historia sieci, składniki menu, cykl życia produktu (+ schemat),...
    Liczba stron: 7