Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ubezpieczenia | psychologia reklamy | credit scoring | mierniki gospodarcze | budżet JST | zarządzanie strategiczne | psychologia społeczna | podstawy statystyki |

Marketing internetowy


  • Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Ilość stron A4: 17 - ✅Przypisy

  • Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
    Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
    Ilość stron A4: 12

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Zaufanie i lojalność e-klienta - referat - Referat (praca zaliczeniowa) z ważnego zagadnienia związanego z marketingiem czyli o zaufaniu i lojalności klienta internetowego (e-klienta). W referacie poruszono takie...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład tego opracowania dotyczącego marketingu mix to m.in.: definicja marketingu mix (MM) istota MM strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena,...
    Ilość stron A4: 3

  • Marketing wewnętrzny w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej - prezentacja - Prezentacja Power Point, w której skład wchodzą m.in. następujące elementy: marketing wewnętrzny (MW, internal marketing) i jego definicja metoda SMART...
    Ilość stron A4: 37

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Ilość stron A4: 14

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Ilość stron A4: 6

  • Marketing polityczny w Polsce - praca licencjacka - W skład tej pracy licencjackiej z marketingu wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu marketing polityczny (MP) i jego definicja...
    Ilość stron A4: 90 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia

  • Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
    Ilość stron A4: 19

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji) identyfikacja i zaspokajanie...
    Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia

  • Wizerunek w Internecie kreowany za pośrednictwem bloga - praca dyplomowa - Praca składa się z części teoretycznej, metodologicznej oraz empirycznej. Omówiono w niej takie zagadnienia jak m.in.: komunikowanie masowe zjawiska, które...
    Ilość stron A4: 56 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Marketing szeptany - buzz marketing - Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest nowoczesną formą marketingu, której koncepcja opiera się na dotarciu z informacją marketingową do... (0.7 stron A4)
  • Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia... (0.2 stron A4)
  • 4P - Marketingowe 4P znane również jako marketing-mix lub marketing-mieszanka, to podstawowe czynniki, które marketerzy biorą pod uwagę przy planowaniu strategii marketingowej. 4P (marketing mix) to: Produkt... (1 stron A4)
  • Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego marketing przyczynia się do poprawy... (0.3 stron A4)
  • Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: Marketing usług infrastrukturalnych - transport, łączność, telekomunikacja, dostawy energii, gazownictwo itd. Marketing dóbr konsumpcyjnych Marketing... (0.3 stron A4)

ABC Ekonomii © 2001-2025