Marketing w handlu
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
GATT - referat - Skład pracy: geneza i funkcjonowanie GATT (General Agreement on Tariffs and Trade - Układ Ogólny w sprawie Taryf i Handlu),...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia
-
GATT i WTO - Skład opracowania: geneza, rola, cele i znaczenie GATT (Układ Ogólny w Sprawie Taryf Celnych i Handlu), płaszczyzna instytucjonalna, zakres działalności...
Liczba stron: 13
-
Bilans płatniczy - referat - Skład pracy: handel zagraniczny i jego przyczyny, elementy, teorie i zakres handlu zagranicznego, rodzaje polityki państwa wobec handlu, przejawy polityki...
Liczba stron: 27 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
Liczba stron: 25
-
Organizacja wirtualna - praca - Skład pracy: przesłanki rozwoju sieci komputerowych, technik multimedialnych i rynku elektronicznego, globalizacja rynków elektronicznych jako czynnik rozwoju handlu, powiązania handlu...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Globalizacja - Skład pracy: definicja globalizacji i jej siły napędowe, szkoły myślenia o globalizacji, postawy, globalne organizacje międzynarodowe - Międzynarodowy Fundusz Walutowy...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia
-
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady - Skład opracowania: definicja międzynarodowych stosunków gospodarczych (MSG), cztery podstawowe obszary zainteresowań, funkcje MSG, istota rynku międzynarodowego, definicja rynku, stosunki panujące...
Liczba stron: 32
-
Transport i spedycja międzynarodowa - Skład opracowania: definicja transportu i klasyfikacja, cechy poszczególnych gałęzi transportu, koszty i ich mierniki (wzory - wskaźnik gotowości technicznej, średnia...
Liczba stron: 12
-
Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
Liczba stron: 12
-
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
Liczba stron: 3
-
Eurologistyka - opracowanie - Skład opracowania: strategia eurodystrybucji, jej cel i formy, wzrost znaczenia eurologistyki, przykłady strategii europeizacji w handlu detalicznym, 4 grupy nowych...
Liczba stron: 5
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Liczba stron: 14
-
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
Liczba stron: 6
-
Globalizacja przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: przejaw i przyczyna globalizacji, wpływ organizacji międzynarodowych na procesy globalizacyjne, wpływ globalizacji na działalność przedsiębiorstw, procesy społeczno -...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Wpływ powstania CEFTA na dynamikę obrotów w Europie Środkowej - Skład opracowania: geneza powstawnia i organy CEFTA, procedura tworzenia strefy, charakterystyka umowy, główne postanowienia umowy, warunki członkostwa w CEFTA, etapy...
Liczba stron: 17
-
Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
Liczba stron: 19
-
Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Globalizacja - referat - Zagadnienia jakie zostały opisane w referacie: definicja globalizacji, jej cechy (w tym: powstanie globalnego rynku finansowego, zinstytucjonalizowanie handlu międzynarodowego,...
Liczba stron: 23 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
Liczba stron: 17 - ✅Przypisy
-
Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Test z marketingu międzynarodowego - Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)
Liczba stron: 12
-
CEFTA - referat - Skład pracy: geneza porozumienia i zdefiniowanie co to jest CEFTA (Central European Free Trade Agreement), przyczyny powstania układu, reguły, zasady...
Liczba stron: 34 - ✅Przypisy
-
Marketing wyborczy - referat - Skład pracy: definicja marketingu wyborczego, rodzaje rynku wyborczego i jego segmentacja, składniki marketingu politycznego i wyborczego, zasady skutecznego marketingu wyborczego,...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
Liczba stron: 13
|