Marketing wewnętrzny
-
Marketing wewnętrzny w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej - prezentacja - Prezentacja Power Point, w której skład wchodzą m.in. następujące elementy: marketing wewnętrzny (MW, internal marketing) i jego definicja metoda SMART...
Ilość stron A4: 37
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
Ilość stron A4: 12
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład tego opracowania dotyczącego marketingu mix to m.in.: definicja marketingu mix (MM) istota MM strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena,...
Ilość stron A4: 3
-
Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Ilość stron A4: 14
-
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
Ilość stron A4: 6
-
Marketing polityczny w Polsce - praca licencjacka - W skład tej pracy licencjackiej z marketingu wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu marketing polityczny (MP) i jego definicja...
Ilość stron A4: 90 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Outsourcing jako metoda restrukturyzacji przedsiębiorstw - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota (definicja) outsourcingu, warianty przedsięwzięć restrukturyzacyjnych związanych z optymalizacją zakresu funkcji...
Ilość stron A4: 16
-
Benchmarking - referat - Skład pracy: istota, cele i podział oraz wady i zalety poszczególnych rodzajów benchmarkingu (wewnętrzny, zewnętrzny, funkcjonalny) , klasyfikacja metod przeprowadzania...
Ilość stron A4: 16 - ✅Bibliografia
-
Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rewolucja przemysłowa na ziemiach polskich w XIX wieku - Skład opracowania: rewolucja przemysłowa w Polsce - informacje wstępne, początki przewrotu technicznego na ziemiach polskich, rozwój przemysłu ciężkiego, rozwój przemysłu...
Ilość stron A4: 19 - ✅Przypisy
-
Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
Ilość stron A4: 19
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji) identyfikacja i zaspokajanie...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
-
Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Podstawy rachunkowości zarządczej - Zbiór podstawowych definicji i zagadnień z rachunkowości zarządczej: pojęcie kosztu, koszt a wydatek, systemy rachunku kosztów, klasyfikacja kosztów, metody wyodrębniania...
Ilość stron A4: 11
-
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Rekrutacja - Skład pracy: definicja rekrutacji, rekrutacja ogólna i segmentowa, ogólnych schemat rekrutacji i selekcji, źródła i alternatywy rekrutacji, wewnętrzny i zewnętrzny...
Ilość stron A4: 8 - ✅Bibliografia
-
Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
Ilość stron A4: 17 - ✅Przypisy
-
Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Outsourcing - referat - Referat z bibliografią i przypisami, który porusza takie zagadnienia jak m.in.: geneza i definicja outsourcingu (outside-resource-using), outsourcing wewnętrzny i zewnętrzny,...
Ilość stron A4: 18 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Test z marketingu międzynarodowego - Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)
Ilość stron A4: 12
-
Dystrybucja towarów w przykładowym przedsiębiorstwie - Skład pracy: cel projektu, ogólne zasady gospodarki magazynowej, definicja magazynu, jego skład i sposoby określania wielkości, podział magazynów i ich...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Marketing wyborczy - referat - Skład pracy: definicja marketingu wyborczego, rodzaje rynku wyborczego i jego segmentacja, składniki marketingu politycznego i wyborczego, zasady skutecznego marketingu wyborczego,...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Nowoczesne koncepcje zarządzania - prezentacja - Prezentacja poruszająca temat nowoczesnych koncepcji zarządzania. Można w niej znaleźć omówienie takich zagadnień jak m.in.: reengeneering - definicja i etapy...
Ilość stron A4: 43
-
Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
Ilość stron A4: 13
-
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
Ilość stron A4: 9
Krótkie informacje z Kompendium
- Główne zasady marketingu - To:
1.Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.
2.Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.
3.Duże znaczenie badań marketingowych a szczególnie strategii... (0.6 stron A4)
- Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia... (0.2 stron A4)
- Marketing wewnętrzny i jego założenia - Główne założenia marketingu wewnętrznego:
1. Każda firma (instytucja, organizacja) ma swój rynek wewnętrzny. Na nim funkcjonują pracownicy firmy wraz ze swoimi potrzebami, ambicjami, oczekiwaniami czy interesami
2.... (1.2 stron A4)
- Dobór wewnętrzny (rekrutacja wewnętrzna) - definicja oraz zalety i wady - Dobór wewnętrzny to termin używany w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi i odnosi się do procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na otwarte stanowiska pracy spośród istniejących... (0.9 stron A4)
- Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To:
marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego marketing przyczynia się do poprawy... (0.3 stron A4)
|