Marketing wewnętrzny
Krótkie informacje z Kompendium
- Główne zasady marketingu - To:
1.Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak bym zareagowała gdybym była własnym klientem.
2.Ciągłość działań usystematyzowanych w czasie.
3.Duże znaczenie badań marketingowych a szczególnie strategii... (0.6 stron A4)
- Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia... (0.2 stron A4)
- Marketing wewnętrzny i jego założenia - Główne założenia marketingu wewnętrznego:
1. Każda firma (instytucja, organizacja) ma swój rynek wewnętrzny. Na nim funkcjonują pracownicy firmy wraz ze swoimi potrzebami, ambicjami, oczekiwaniami czy interesami
2.... (1.2 stron A4)
- Dobór wewnętrzny (rekrutacja wewnętrzna) - definicja oraz zalety i wady - Dobór wewnętrzny to termin używany w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi i odnosi się do procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na otwarte stanowiska pracy spośród istniejących... (0.9 stron A4)
- Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To:
marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego marketing przyczynia się do poprawy... (0.3 stron A4)
|