Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
użyteczność całkowita | restrukturyzacja | strategia ceny | system MRP | spółki kapitałowe | obligacje | elastyczność | prawo Engla |

Misja przedsiębiorstwa


  • Analiza strategiczna agencji reklamowej - Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja...
    Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategii firmy - Skład analizy: historia firmy, opis usług, strategia ich realizacji, majątek, poziom zapasów, dostawcy i odbiorcy, koszty stałe i zmienne działalności...
    Liczba stron: 51

  • Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Skład pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, zasoby przedsiębiorstwa, formułowanie misji...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian - Skład pracy: rodzaje restrukturyzacji (restrukturyzacja kreatywna - rozwojowa, antycypacyjna, dostosowawcza, naprawcza), cechy restrukturyzacji naprawczej i rozwojowej oraz podejmowane przedsięwzięcia (cele)...
    Liczba stron: 24 - ✅Przypisy

  • Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
    Liczba stron: 19

  • Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
    Liczba stron: 19

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
    Liczba stron: 16

  • Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
    Liczba stron: 14

  • Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
    Liczba stron: 25

  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego - Skład analizy: historia i przedmiot działalności spółki, misja i cele, struktura organizacyjna, analiza makrootoczenia (+ schemat), charakterystyka otoczeń (otoczenie ekonomiczne,...
    Liczba stron: 28

  • Test z marketingu - Przykładowy z marketingu. 60 pytań, a w nich m.in.: determinanty usługi, poszerzenie kompozycji marketingu mix w usługach o dodatkowe elementy,...
    Liczba stron: 6

  • Analiza strategiczna browaru Strzelec - Skład analizy: struktura branży, strategiczna charakterystyka, pozycja piwa na krzywej cyklu życia, główne siły sprawcze koniunktury, problemy stojące przed branżą,...
    Liczba stron: 14

  • Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota - Skład analizy: streszczenie wykonawcze, charakterystyka firmy, misja, cele, analiza mikroekonomiczna, nabywców, popytu, konkurencji, pozycji przedsiębiorstwa, metoda Little`a - macierz pozycji...
    Liczba stron: 28

  • Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
    Liczba stron: 27

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Biznes plan - nadruki sublimacyjne (prezentacja) - Prosty biznes plan przygotowany w formie prezentacji Power Point. Firma zajmować się będzie wykonywaniem nadruków w technologii sublimacyjnej na kubkach,...
    Liczba stron: 22

  • Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady) - Bardzo ciekawe opracowanie dotyczące strategii i zarządzania strategicznego. Można w nim znaleźć omówienie najważniejszych zagadnień tej tematy. Świetne kompendium...
    Liczba stron: 24

  • Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - Obszerna praca na temat analizy portfelowej, a w niej m.in.: modele analizy portfelowej, jej geneza i istota schemat ogólnej...
    Liczba stron: 77 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
    Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia

  • Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie - Skład pracy: logistyka zaopatrzenia - definicja łańcucha dostaw, zaopatrzenie, misja logistyki zaopatrzenia (schemat), trzy główne fazy przepływów materiałowych, główne problemy...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
    Liczba stron: 10

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
    Liczba stron: 2

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
    Liczba stron: 9

  • Wycena przedsiębiorstwa - Wycena napisana na podstawie istniejącego przedsiębiorstwa. Jej skład to: analiza finansowa przedsiębiorstwa - bilans, analiza struktury i dynamiki aktywów oraz...
    Liczba stron: 17

Krótkie informacje z Kompendium

  • Jakie funkcje pełni misja przedsiębiorstwa? - Funkcji takich można wyliczyć całkiem sporo. Można je jednak pogrupować i usystematyzować, aby stwierdzić, że misja przedsiębiorstwa pełni następujące funkcje: • Strukturalizacyjno-innowacyjne - innowacyjny charakter misji... (0.4 stron A4)
  • Czym jest misja przedsiębiorstwa - Misja przedsiębiorstwa określa powód istnienia firmy. Koncepcja firmy, idea jej rozwoju, jej przesłanie, nadaje kierunek rozwoju, określa pośrednie dziedziny którymi firma ma się zajmować. Jest... (0.3 stron A4)
  • Czym się różni wizja od misji? - Różnica pomiędzy wizją a misją przedsiębiorstwa (organizacji) dotyczy kwestii miejsca na osi czasu, ponieważ: Wizja przedsiębiorstwa dotyczy przyszłości. Z kolei.. Misja firmy tyczy się teraźniejszości lub jak kto... (0.4 stron A4)
  • Funkcje dobrze sformułowanej misji przedsiębiorstwa - Dobrze sformułowana misja powinna spełniać : funkcję ukierunkowującą, czyli winna ułatwiać określenie i wybór celów strategicznych, upraszczać procesy decyzyjne dotyczące wyborów rodzajów działalności,... (0.6 stron A4)
  • Co to jest misja firmy - To przedmiot działalności firmy, sens jej istnienia. Określenie przedmiotu jej działalności i rynków, na jakich będzie działać. Powinna być w statucie i powinna być zgłoszona... (0.5 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii