Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza ryzyka | koncepcja 4C | PKB | koncepcja 5P | koncepcja 7P | model DIPADA | wprowadzenie nowego produktu na rynek | dochody budżetu państwa |

Mix marketingowy


  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Przykładowy plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Ilość stron A4: 14

  • Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
    Ilość stron A4: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Funkcje planu marketingowego - Plan marketingowy to dokument, który pełni wiele różnych funkcji w ramach działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Jednym z ważniejszych jest jego funkcja strategiczna. Dzięki planowi marketingowemu przedsiębiorstwo ma... (1.2 stron A4)
  • Definicja planu marketingowego - Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania. (0.1 stron A4)
  • Marketingowy system informacji - Można określić jako sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół ludzi, urządzeń i procedur, służących gromadzeniu, przetwarzaniu, analizowaniu, ocenie i udostępnianiu potrzebnych i aktualnych informacji dla osób... (0.2 stron A4)
  • Rodzaje benchmarkingu - Benchmarking dzielimy na: wewnętrzny zewnętrzny (konkurencyjny i ogólny) funkcjonalny W benchmarkingu można wyróżnić także podział ze względu na kryterium przedmiotu benchmarkingu: strategiczny proceduralny marketingowy całościowy funkcjonalny... (0.2 stron A4)
  • Marketingowy system informacyjny - Jest to skoordynowany zespół ludzi, działań i narzędzi, głównie systemów komputerowych, którego celem jest wytwarzanie, przechowywanie i wykorzystywanie danych dostarczonych przez badania marketingowe. Dzięki organizacji sieci... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii