Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
sponsoring | koszty zmienne | zadania z rozwiązaniami | NBP | merchandising | działalność kredytowa | marketing w Internecie | strategia sprzedaży |

Mix marketingowy


  • Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
    Liczba stron: 10

  • Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
    Liczba stron: 9

  • Plan marketingowy - teoria - Skład opracowania: zdefiniowanie planu marketingowego, kroki w tworzeniu planu strategicznego, zbiór pytań jakie należy sobie zadać przed ustaleniem planu marketingowego...
    Liczba stron: 17

  • Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
    Liczba stron: 16

  • Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
    Liczba stron: 20

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
    Liczba stron: 25

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem - Skład pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsiębiorstwie, zasady konstrukcji...
    Liczba stron: 16 - ✅Przypisy

  • Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
    Liczba stron: 17

  • Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
    Liczba stron: 12

  • Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
    Liczba stron: 26

  • Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Liczba stron: 14

  • Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
    Liczba stron: 46

  • Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
    Liczba stron: 35

  • Biznesplan spółki branży ogrodniczej - Projekt przygotowany w celu przedłożenia bankowi - kredytodawcy. Przedsiębiorstwo zorganizowane jako spółka z o.o., zajmujące się sprzedażą krzewów. Biznes plan...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
    Liczba stron: 3

  • Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
    Liczba stron: 55

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Liczba stron: 17 - ✅Przypisy

  • Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji - Skład pracy: gromadzenie i wykorzystywanie informacji, zapotrzebowanie na informecje wg Philipa Kotlera, istota systemu informacji marketingowej wraz ze schematem graficznym,...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22