Model DIPADA
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
Krótkie informacje z Kompendium
- Modele AIDA, AIDCAS i DIPADA - Modele marketingowe takie jak AIDA, AIDCAS i DIPADA pomagają zrozumieć, jak przyciągnąć uwagę klienta i prowadzić go przez proces zakupowy.
Model AIDA
AIDA to najprostszy i... (1.4 stron A4)
- Oddziaływanie komunikatu reklamowego a DIPADA - Oddziaływanie komunikatu reklamowego wiąże się z realizacją podstawowych faz. Jest to tzw. model DIPADA czyli:
DEFINITION (definicja) - określenie potrzeb nabywców IDENTIFICATION (identyfikacja) - stwierdzenie... (1 stron A4)
- Model Vroma Vettona Jago - Model ten koncentruje się jedynie na określeniu w jakim zakresie podwładni mają uczestniczyć w procesie przywództwa. Model ten ustala normy lub standardy włączania podwładnych do... (0.2 stron A4)
- Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać:
1. cele (maksymalizacja użyteczności),
2. ograniczenia (budżet konsumenta),
3. bodźce (marketing mix),
4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta),
5.... (0.2 stron A4)
- Model CAPM - Jednym ze sposobów określenia kosztu kapitału jest model CAPM (Capital Assets Pricing Model).
Model ten może też być nazywany modelem Sharpe’a, Lintnera i Mossina od... (0.4 stron A4)
|