Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zysk brutto | ARR | prace magisterskie | analiza ryzyka | socjologia | ocenianie pracowników | strategia marketingowa | funkcja trendu |

Model DIPADA


  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Modele AIDA, AIDCAS i DIPADA - Modele marketingowe takie jak AIDA, AIDCAS i DIPADA pomagają zrozumieć, jak przyciągnąć uwagę klienta i prowadzić go przez proces zakupowy. Model AIDA AIDA to najprostszy i... (1.4 stron A4)
  • Oddziaływanie komunikatu reklamowego a DIPADA - Oddziaływanie komunikatu reklamowego wiąże się z realizacją podstawowych faz. Jest to tzw. model DIPADA czyli: DEFINITION (definicja) - określenie potrzeb nabywców IDENTIFICATION (identyfikacja) - stwierdzenie... (1 stron A4)
  • Model Vroma Vettona Jago - Model ten koncentruje się jedynie na określeniu w jakim zakresie podwładni mają uczestniczyć w procesie przywództwa. Model ten ustala normy lub standardy włączania podwładnych do... (0.2 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)
  • Model CAPM - Jednym ze sposobów określenia kosztu kapitału jest model CAPM (Capital Assets Pricing Model). Model ten może też być nazywany modelem Sharpe’a, Lintnera i Mossina od... (0.4 stron A4)

ABC Ekonomii © 2001-2025