Model DIPADA
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
Krótkie informacje z Kompendium
- Modele AIDA, AIDCAS i DIPADA - Modele marketingowe takie jak AIDA, AIDCAS i DIPADA pomagają zrozumieć, jak przyciągnąć uwagę klienta i prowadzić go przez proces zakupowy.
Model AIDA
AIDA to najprostszy i... (1.4 stron A4)
- Model Vroma Vettona Jago - Model ten koncentruje się jedynie na określeniu w jakim zakresie podwładni mają uczestniczyć w procesie przywództwa. Model ten ustala normy lub standardy włączania podwładnych do... (0.2 stron A4)
- Model CAPM - Jednym ze sposobów określenia kosztu kapitału jest model CAPM (Capital Assets Pricing Model).
Model ten może też być nazywany modelem Sharpe’a, Lintnera i Mossina od... (0.4 stron A4)
- Model Horwarda i Sheta - Model ten zajmuje się analizą ekstensywnych elementów procesu decyzyjnego zachodzącego przy dokonywaniu zakupów. Jako wyniki ujmowane są w powyższym modelu nie tylko zakup ale również... (0.2 stron A4)
- Model Nicosii - Był jednym z pierwszych klasycznych modeli zachowań konsumenta, który wyjaśniał proces podejmowania decyzji wyboru i kładł nacisk na proces interakcji między firmą a konsumentem.
Model... (0.2 stron A4)
|