Modele zachowań konsumenta
-
Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
Liczba stron: 9
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Liczba stron: 16
-
Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta - Skład opracowania: maksymalizacja poziomu użyteczności, teoria użyteczności, użyteczność krańcowa, krzywa użyteczności całkowitej i krańcowej, prawo malejącej użyteczności krańcowej (I prawo...
Liczba stron: 7
-
Motywacja do pracy - Skład opracowania: znaczenie motywacji, zachowania organizacyjne, pojęcie motywacji, otoczenie wewnętrzne i jego elementy, uproszczony model motywowania, zintegrowany model motywowania do...
Liczba stron: 11
-
Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie - Zawartość opracowania: definicja przedmiotu ekonomii matematycznej, modele zachowania konsumenta, przestrzeń dóbr (+przykład), ograniczenie budżetowe, linia budżetowa, zmiany linii budżetu, właściwości...
Liczba stron: 8
-
Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
Liczba stron: 8
-
Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
Liczba stron: 36 - ✅Bibliografia
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ekonomia matematyczna cz. 2 - Zawartość opracowania: model zachowania konsumenta, funkcja popytu konsumpcyjnego, zamienialność dóbr, budżet dostosowany (+przykład), dobra luksusowe, dobra Giffena, paradoks Giffena i...
Liczba stron: 7
-
Modele optymalizacyjne w zastosowaniach ekonomicznych - W opracowaniu tym omówione zostały takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie decyzji (decydowania) - kilka definicji klasyfikacja decyzji metody używane w...
Liczba stron: 9
-
Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
Liczba stron: 7
-
Klasyfikacja modeli ekonometrycznych - Skład pracy: definicja ekonometrii, modelu ekonometrycznego, struktura równania, parametry modelu, zastosowanie modeli ekonometrycznych, klasyfikacja - pod względem wartości poznawczych (modele...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z ekonomii matematycznej - 70 pytań z ekonomii matematycznej wraz z odpowiedziami, a w nich między innymi: koszyki dóbr i odległość między nimi, działania...
Liczba stron: 14
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Liczba stron: 9
-
Program skutecznego motywowania - Skład opracowania: znaczenie motywacji, wcześniejsze poglądy na motywację w organizacjach, model tradycyjny (Frederick W. Taylor), model stosunków współdziałania (Elton Mayo),...
Liczba stron: 26
-
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii - Opracowanie omawia zagadnienia na zasadzie definicji, krótko i zwięźle. Znajdują się tam m.in. takie zagadnienia jak: rzadkość, podział dóbr, rynek...
Liczba stron: 10
-
Modele prognozujące upadłość firmy - referat - Referat opisuje modele prognozujące upadłość (bankructwo) firmy. Zawarto w nim takie zagadnienia jak: analiza wskaźnikowa - jej istota i cel...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Liczba stron: 14
-
Rachunek kosztów zmiennych i pełnych - referat - Skład pracy: istota i zadania rachunku kosztów, modele - rachunek kosztów pełnych oraz rachunek kosztów zmiennych, syntetyczna charakterystyka obu modeli,...
Liczba stron: 26 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
Liczba stron: 2
-
Analiza strategii firmy - Skład analizy: historia firmy, opis usług, strategia ich realizacji, majątek, poziom zapasów, dostawcy i odbiorcy, koszty stałe i zmienne działalności...
Liczba stron: 51
-
Definicje z mikroekonomii - Zbiór ponad 120 definicji i pojęć z podstaw ekonomii i mikroekonomii, a w nim takie pojęcia jak m.in.: rzadkość, koszt,...
Liczba stron: 12
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Liczba stron: 8
-
Kryteria wynagradzania - Praca skupia się na zagadnieniach dotyczących sposobu ustalania wysokości wynagrodzeń. Omiawia: wynagradzanie według wkładu pracy, według osiąganych wyników pracy, zachowań...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać:
1. cele (maksymalizacja użyteczności),
2. ograniczenia (budżet konsumenta),
3. bodźce (marketing mix),
4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta),
5.... (0.2 stron A4)
- Klasyfikacja modeli ekonometrycznych - Modele ekonometryczne klasyfikujemy według następujących kryteriów:
1. Liczba równań w modelu (ilość rozpatrywanych zależności) modele jednorównaniowe modele wielorównaniowe
2. Postać analityczna zależności funkcyjnych modelu modele liniowe modele... (0.8 stron A4)
- Teoria zachowań konsumenta - Podstawowym celem działalności konsumenta jest maksymalne zaspokojenie potrzeb. Konsument jest podmiotem gospodarującym, który zaspokaja swoje potrzeby poprzez konsumpcję dóbr i usług. Dobra konsumpcyjne i... (0.3 stron A4)
- Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są:
1. Dochód konsumenta,
2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi,
3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
- Cechy preferencji konsumenta - Preferencje konsumenta odbijają jego pragnienia, a także oceny ważności i przydatności poszczególnych dóbr. Preferencje określają co konsument chciałby mieć. Odgrywają więc one decydującą rolę przy... (0.7 stron A4)
|