Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia produktu | MVA | mikroekonomia | kompetencje | płaca | konsument na rynku | przykładowe biznes plany | strategia konkurencji Portera |

NCF


  • Metody oceny projektów inwestycyjnych - Skład pracy: istota i cele zarządzania finansami przedsiębiorstwa, decyzje inwestycyjne, struktura aktywów, strumienie pieniężne, decyzje finansowe, pojęcie inwestycji i ich...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Rachunek inwestycyjny - Skład opracowania: klasyfikacja inwestycji, kryterium rachunku opłacalności, inwestycyjne przepływy pieniężne, NCF (Net Cash Flow), proste metody oceny finansowej, okres zwrotu...
    Ilość stron A4: 9

  • Ocena efektywności projektów inwestycyjnych - praca - Obszerna praca omawiająca problematykę oceny efektywności projektów inwestycyjnych. Skupia się na dwóch grupach metod stosowanych do oceny projektów: statycznych i...
    Ilość stron A4: 47 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Inwestycje - teoria, wzory i zadania z rozwiązaniami - Obszerne opracowanie zagadnień związanych z inwestowaniem, inwestycjami, ich opłacalnością, okresem zwrotu, zyskiem itp. Część teoretyczna uzupełniona jest wzorami i przykładowymi zadaniami...
    Ilość stron A4: 46

  • Biznes plan - kamieniarstwo - Biznes plan dotyczy firmy kamieniarskiej, zajmującej się produkcją pomników wraz z ich montażem, produkcją kominków oraz materiałów wykańczania wnętrz. Biznes plan...
    Ilość stron A4: 60 - ✅Bibliografia 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Segment rynku w badaniach marketingowych - Powinien być: 1. mierzalny - tzn. Umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów, 2. dostępny dla przedsiębiorstwa - tzn. Umożliwiać efektywne zastosowanie narzędzi działania, 3. na tyle... (0.2 stron A4)
  • Program działalności modernizacyjnej - Obejmuje te wszystkie działania, które polegają na trwałym ulepszaniu unowocześnianiu) istniejącej nieruchomości budynkowej lub lokalowej, przez co zwiększa się ich wartość techniczną, użytkową jak i... (0.3 stron A4)
  • Nadwyżka rynkowa - Jest to ilość dobra, o którą wielkość podaży przewyższa wielkość popytu dla danej ceny. Cena ta jest zawsze wyższa od ceny równowagi. (0.1 stron A4)
  • Czynniki określające cenową elastyczność popytu - To: dostępność substytutu wielkość zmiany cen znaczenie danego dobra dla konsumentów Znajomość elastyczności popytu pozwala przewidzieć jaka będzie reakcja popytu na zmianę ceny. Stosownie do przewidywanej... (0.3 stron A4)
  • Fazy formułowania strategii marketingowej - Precyzyjnie sformułowana strategia marketingowa ma bardzo duże znaczenie dla przedsiębiorstwa, ponieważ umożliwia ona efektywne reagowanie na zmiany jakie zachodzą w otoczeniu, konsekwentną realizację postawionych celów,... (2.4 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii